اخبار بکوجا 1399.02.29

به نام خدا

1) ساعت 9:00 روز یکشنبه 1399/02/28 جلسه حضوری در ارتباط با " نقش حمل و نقل در اشتغال و اقتصاد" با حضور جناب آقای مهندس بهروز رحمانی برگزار شد. در این جلسه موضوع هزینه حمل کالاها، نحوه صدور بارنامه و نقش شرکت های حمل و نقلی در این رابطه، چگونگی کاهش حمل یکسره و ایجاد بستر الکترونیکی یکپارچه اعلام بار در کشور و همچنین موضوع تعداد ناوگان موردنیاز و توجه به این موضوع در نوسازی ناوگان، تاثیر تردد ناوگان فاقد بار و مسافر در اضمحلال راه ها و هزینه های تحمیلی برای ترمیم راه ها از این بابت، میزان بهره وری از خطوط ریلی و دلایل عدم توفیق در استفاده بهینه از سرمایه گذاری های انجام شده و امثالهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین درخصوص تشکیل شبکه ملی مردمی بکوجا جهت ایجاد عزم عمومی برای مقیدسازی مردم به انجام تغییرات و اصلاحات از خودشان مذاکره گردید و جناب آقای مهندس رحمانی توضیحاتی پیرامون بضاعت موجود در شهرستان تاکستان برای معرفی نماینده بکوجا ارائه نمودند.

همکار بکوجا - آقای سید امین توکلانی

2) ساعت 10:30 روز یکشنبه 1399/02/28 جلسه "مدل اقتصاد ایران" با حضور آقای سید امین توکلانی برگزار گردید. در این جلسه شمای کلی مدل که با یک از اساتید نیز کنترل گردیده و تایید اولیه را دریافت نموده است ارائه گردید و مقرر شد تا روز سه شنبه 1399/02/29 شکل گرافیکی مناسب تری از آن برای همفکری با سایر صاحب نظران در دو آلترناتیو تهیه و ارائه گردد.

همکار بکوجا - سرکار خانم مهندس فرشته لاله

3) با توجه به جایگزینی عبارت “blog” با “article” در sitemap و امکان شناسایی مقالات در "سایت bekooja.com"  توسط موتورهای جستجو، مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله موارد زیر را طی هفته جاری به نتیجه برسانند:

3-1) تولید صفحه "بکوجا" در ویکی پدیا
3-2) ایجاد تگ عنوان صفحه برای همه صفحات سایت
3-3) درج متاتگ توضیحات در تمام صفحات سایت
3-4) ایجاد آی پی canonicalization
3-5) اصلاح خطای 404 بر روی دو قلم IRANSansWeb.woff و IRANSansWeb_Bold.woff
3-6) تهیه صفحه اختصاصی برای خطای 404 و انتقال مخاطب به صفحه اصلی در صورت وقوع این خطا
3-7) رفع مشکل inline css و inline script که به ترتیب 3 و 6 مورد از آنها در سایت وجود دارد.
3-8) تعریف تگ h1 و h2 در صفحه اصلی.

3-9) اضافه نمودن عبارات بسیج کار آفرینی- جهاد اقتصادی- مسکن- استعدادسنجی- استعدادیابی- اشتغال- مشاغل مولد- ارزش افزوده- مدل اقتصاد- بهره وری و ثروت به کلمات کلیدی سایت.

3-10) انتقال بخش "مقالات" از انتهای صفحه اصلی به پایین بخش "اخبار"

4) ساعت 17:00 روز یکشنبه 1399/02/28 جلسه ای با حضور آقای مهندس عقیل قدیم در ارتباط با تبیین موضوعات فعالیت بکوجا و چگونگی استفاده از توانمندی های ایشان در بکوجا برگزار شد و مقرر شد تا از تجربیات ایشان در سازماندهی شبکه ملی مردمی بکوجا و نیز ارتباطات ایشان جهت تسریع در پیشرفت کار گروه های تحقیقاتی بکوجا استفاده شود.


همکار بکوجا - جناب آقای حسام خادم صداقت

5) ساعت 19:00 روز یکشنبه 1399/02/28 جلسه "دارویی" با حضور جناب آقای حسام خادم صداقت برگزار شد و ایشان توضیحاتی را در رابطه با انجام ردیف های 15 و 17 و 18 شرح خدمات ارائه نمودند و مقرر شد تا برای جلسه بعد موارد زیر تهیه و ارائه گردد:

5-1) میزان مواد طبیعی (داروهای گیاهی) موردنیاز برای تولید هر واحد از مواد اولیه مواد موثره داروها
5-2) میزان تولید هریک از مواد طبیعی (گیاهان دارویی) تولیدی در ایران و مناطق مناسب برای کشت و پرورش آنها
5-3) برآورد کل مواد طبیعی (گیاهان دارویی) مورد نیاز برای تامین مواد اولیه مواد موثره داروهای مصرفی در ایران
5-4) برآورد کسری یا اضافی تولید مواد طبیعی (گیاهان دارویی) موردنیاز در تولید مواد اولیه مواد موثره داروهای مصرفی در ایران

5-5) بررسی امکان کشت گلخانه ای و میزان تولید واحد سطح گلخانه ها و میزان سطح گلخانه موردنیاز برای تامین مواد طبیعی (داروهای گیاهی) موردنیاز برای تولید مواد اولیه مواد موثره داروهای مصرفی در ایران

5-6) برآورد قیمت تمام شده هر واحد از مواد طبیعی (گیاهان دارویی) تولیدی در طبیعت و یا گلخانه ها در کشور
5-7) برآورد قیمت تمام شده هر واحد از مواد اولیه مواد موثره تولیدی از مواد طبیعی (داروهای گیاهی) در کشور
5-8) بررسی امکان صادرات مواد موثره تولیدی در کشور به لحاظ کیفیت و قیمت در قیاس با نمونه های خارجی

5-9) شناسایی محل اصلی پرورش گیاهان دارویی موردنیاز برای تولید مواد اولیه مواد موثره داروها در کشورهای مختلف جهان و میزان تولید و قیمت هر واحد از هریک از آنها.

5-10) شناسایی کشورهای اصلی تولید کننده مواد اولیه مواد موثره داروها در دنیا و اینکه چه میزان از گیاهان دارویی موردنیاز برای تولید محصولات را در کشور خودشان تولید می کنند و چه میزان را از چه کشورهایی وارد می نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *