شنبه-5مهرماه1399-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، جلسه ویدئویی بررسی سایت بکوجا از ساعت 14 روز پنج شنبه مورخ 1399/07/03 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندس رضا فرخی راد، جواد راد سعید، حسین شریفی پور و خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله  و در غیاب مهندس علیرضا میرزایی برگزار شد.


سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
فرشته لاله


بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه به بررسی مسائل اختصاصی سئو پرداخته شد، در ابتدا لطفی زاده از مشکلات جستجوی سایت در موتورهای جستجو سخن گفت و نمایش ندادن سایت در موضوعات کلیدی سایت در نتایج موتورهای جستجو را از نگرانی های اصلی دانست.

شریفی پور انجام موارد ذکر شده در گزارشات ارسالی خود را قدم اصلی در برطرف نمودن نگرانی موسس بکوجا دانست و افزود در اولین قدم  برای  پیشرفت و به دست اوردن جایگاه مناسب در نتایج جستجوهای گوگل باید  چهار صفحه اختصاصی برای کشاورزی و دامپروری، پوشاک، خودرو و مسکن را بعد از نهایی نمودن صفحه اختصاصی سید علی لطفی زاده ایجاد و بارگذاری شود.

شریفی از مهمترین اقدامات رسیدن به اهداف سئو سایت را افزودن هر چه سریع تر امکان اشتراک گذاری مطالب در رسانه های اجتماعی دانست که باید توسط مهندس میرزایی انجام شود.

همچنین مقرر شد تا موارد زیر توسط مهندس میرزایی و لاله انجام شود:

1- صفحه اختصاصی سیدعلی لطفی زاده بارگذاری شود.

2- در داخل مقاله تمام اجزا به صورت راست چین قراربگیرند. و عنوان مقاله در متن به h2  اصلاح گردد.

3- h1 در فوتر حذف شود.

4- توضیحات تصاویر اصلاح گردند و عنوان مناسب استفاده شود.

5- نقل قول های مفید درباره موضوع استفاده شود.

6- در تمام صفحات سایت از سید علی لطفی زاده به این صفحه لینک داده شود.

7- لیست مراجع و منابع در انتها درج گردد و از کلمات کلیدی در حالت بولد استفاده شود.

8- آیکن اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی به انتهای متن اضافه گردد.

9-کدهای  اشتراک گذاری مطلب به انتهای تمام صفحات اضافه گردد.

فرخی راد از پیشرفت قابل توجه در سئو سایت خبرداد و افزود با توجه به بررسی ابزارهای انالیز سایت و همچنین رنک سایت بکوجا در الکسا و در صورت ادامه همین روند می توان به یافتن جایگاه مناسب در نتایج موتورهای جستجو با جستجوی کلمات کلیدی امیدواربود.

به گزارش روابط عمومی بکوجا ادامه جلسه به بررسی دیگر سامانه های بکوجا اختصاص یافت و در این مقوله مهندس راد سعید راه اندازی سامانه های مختلف از جمله سامانه استعدادیابی بکوجا را وابسته به استفاده یا عدم استفاده از زیر ساخت پرپروک دانست و افزود در صورت استفاده از زیر ساخت پرپروک راه اندازی سامانه های بکوجا طیق زمان بندی های اعلام شده انجام خواهد شد که در همین خصوص مقرر شد تا در جهت پیگیری با پرپروک تماس برقرار نمایند.


-اخبار مرتبط:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *