اخبار بکوجا 1399.02.31

به نام خدا

1) مقاله "چالش هاو فرصت های پیش روی صنعت نساجی و پوشاک و راه کارهای پیشنهادی" که توسط جناب آقای مهندس خداوردی شمس تهیه و ارسال گردیده بود بر روی سایت بارگذاری گردید.

2) تهیه کلیپ معرفی بکوجا و تیزرهای معرفی زیرفعالیت های آن از سوی آقایان سید محمد سیف الله زاده و سید محمدمهدی لطفی زاده آغاز و مقرر شد اولین کلیپ تا روز پنجشنبه 1399/03/01 تحویل گردد.

3) جلسه ویدیویی با آقایان مهندس رادسعید و رضا ملکی که سایت استعدادیابی دارند برگزار شد و پس از تشریح اهداف بکوجا و انتظارات از آقا ملکی در زمینه همکاری در بخش "استعدادیابی" اعم از استفاده از سامانه دراختیار ایشان و کمک به اداره بخش استعدادیابی، مقرر شد تا اطلاعات بیشتری از جزئیات کار استعدادیابی بکوجا برای تصمصم گیری در اختیار آقای ملکی قرار گیرد.

4) جلسه بررسی "دستورالعمل ترویج شهرک سازی" که از سوی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی تهیه و در شورای عالی شهرسازی و معماری نیز تصویب شده است با حضور آقایان حیدری و صادق پور تشکیل و درخصوص اصلاحات موردنیاز جهت تعریف "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" بحث و بررسی صورت پذیرفت و مقرر شد نقطه نظرات نهایی دوستان در جلسه بعدی ارائه و جمع بندی گردد.

5) پیگیری های لازم برای رفع اشکالات سایت و همفکری در ارتباط با سامانه بازار با همکاران ذیربط صورت پذیرفت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *