اخبار بکوجا 1399.02.24

به نام خدا

1) ساعت 9 صبح روز سه شنبه 1399/02/23 جلسه معرفی طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" در دفتر سرکار خانم مهندس صادق مالواجرد معاونت محترم شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. در این جلسه ضمن ارائه نسخه مکتوب معرفی طرح مذکور، در ارتباط با کلیات طرح بحث و تبادل نظر گردید و پیشنهاد شد تا دستورالعمل و ضوابط احداث اینگونه شهرک ها نیز به دستورالعمل و ضوابط احداث انواع شهرک های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ... که اخیرا در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسیده است اضافه گردد. ضمنا به منظور هماهنگی بیشتر و انعکاس نقطه نظرات معاونت محترم شهرسازی و معماری، مقرر شد تا نمایندگانی از دو حوزه شهرسازی و معماری از سوی سرکار خانم مهندس مالواجرد معرفی گردند.


2) جلسه "سامانه بکوجا" با حضور جناب آقای مهندس رادسعید، جناب آقای مهندس میرزایی، جناب آقای مهندس شهران و جناب آقای مهندس لطیفی مدیرعامل محترم شرکت بهینه ایران از ساعت 16 روز سه شنبه 1399/02/23 در دفتر بکوجا برگزار شد. در این جلسه که دومین جلسه با شرکت بهینه ایران در این سطح بوده است، اهداف و برنامه های بکوجا مجددا تبیین و پیشنهاداتی درخصوص چگونگی تولید سامانه مطرح گردید، لیکن در نهایت مقرر شد تا مستندات مربوط به سه موضوع اولویت دار بکوجا شامل استعدادیابی، بانک های اطلاعاتی و بازار در اختیار شرکت بهینه ایران قرار گیرد، لیکن شرکت مذکور با توجه به سوابق فعالیت های خود پیشنهاد تولید سامانه به صورت بخش های مجزا ولی قابل اتصال به یکدیگر توسط شرکت های مختلف را مطرح و علاقمندی خود جهت تولید سامانه بازار را به عنوان فعالیتی که هم اکنون در حال تولید دارند اعلام نمودند.


3) جلسه ای با جناب آقای مهندس بختیاری درخصوص پیشرفت فعالیت های ایشان در منطقه زابل از ساعت 19 روز سه شنبه 1399/02/23 برگزار گردید. در این جلسه ایشان به قرار گرفتن کلیه گیاهان وتیور کشته شده در مجاورت چاه نیمه 4 در زیر آب براثر آبگیری چاه نیمه در بارندگی های ابتدای سال اشاره داشتند و اقداماتی را که برای مراقبت از آنها در دست انجام دارند بیان نمودند. همچنین درخصوص طرح بازیافت زباله از طریق گیاه وتیور و پروژه ای که در این ارتباظ برای شهرداری های کشور معرفی نموده اند توضیحاتی بیان شد. در نهایت هم از خواص آرامش بخش عصاره ریشه گیاه وتیور برای تسکین و آرامش بیماران و کادر پزشکی مرتبط با بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت کارخانه تعطیل شده پکفام برای تولید این عصاره به صورت اسپری خوشبوکننده هوا و جلب مشارکت سرمایه گذار برای تولید و فروش این محصول مذاکراتی انجام شد.


4) هماهنگی برگزاری جلسه هماهنگی طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" با همکارن این طرح برای ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 1399/02/25 انجام شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *