چهارشنبه-22مردادماه1399- نام و نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا

به نام خدا

نام و نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، پنجمین جلسه برندینگ بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، یوسف شاهتیموری مشاور برندینگ بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، مهندس جواد رادسعید مدیر سامانه های بکوجا، مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه ملی-مردمی بکوجا، علی کیانی مشاور سرمایه گذاری بکوجا، آقای محمدصالح حجت الاسلامی مشاور رسانه ای بکوجا، آقای محمدمهدی پیروزان مشاور مارکتینگ بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 18:00 روز سه شنبه مورخ 1399/05/21 برگزار شد.


همکار افتخاری بکوجا- مهندس جواد راد سعیدهمکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی


براساس این گزارش، مهندس مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا در ابتدای جلسه نمونه هایی از نشان تجاری پیشنهادی برای فروشگاه اینترنتی بکوجا را ارائه نمودند و توضیحاتی در ارتباط با منطق حاکم بر تهیه ین نشان ها ارائه دادند. سپس آقای شاه تیموری توضیحاتی در ارتباط با ویژگی های نشان تجاری و تفاوت های آن با چکش بصری و نیز رابطه آن دو با میخ گفتار یا شعار سازمانی و انطباق این ها با استراتژی های بکوجا مطرح نمودند و نشان های تجاری پیشنهادی را فاقد ویژگی های یاد شده ارزیابی نمودند. در ادامه جلسه آقای حجت الاسلامی بر ضرورت نگاه صادراتی برای حمیت از تولید و انتخاب نشان تجاری به نحوی که برای صادرات نیاز به تغییر نشان نباشد تاکید نمودند. پس از آن آقای مهندس قدیم با اشاره به نام یکی از خزندگان و تشریح تناسب آن با حمایت از تولیدکنندگان مطالبی را مطرح و دوستان حاضر در جلسه نیز با ارائه نمونه هایی از نشان های تجاری مشابه، نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیمهمکار افتخاری بکوجا- علی کیانی

براساس این گزارش، آقای حجت الاسلامی همزمان با برگزاری جلسه و رد و بدل شدن نقطه نظرات اعضاء جلسه، ضمن ارائه نمونه کارهایی از نشان تجاری در سایت های مختلف، نسبت به طراحی اولیه یک نشان تجاری برای فروشگاه اینتذنتی بکوجا نیز اقدام و آنرا به عنوان یک اتود اولیه در جلسه ارائه نمودند.

آقایان تیموری- مینایی-کیانی-حجت الاسلامی

در ادامه جلسه آقای پیروزان با اشاره به نحوه کار گرافیست های حرفه ای و متخصص در طراحی نشان تجاری، ضمن معرفی سایتی که هم امکان دریافت سفارش طراحی نشان تجاری دارد و هم امکان برگزاری مسابقه برای طراحی آن را در اختیار قرار می دهد، به ضرورت نوشتن یک پاراگراف یا چند کلمه در قالب تعریف نشان تجاری توسط صاحب کار به منظور تسهیل در کار طراح نشان تاکید نمودند.

آقای علی کیانی نیز ضمن ارائه تحلیلی نسبت به دیدگاه های مطرح شده در جلسه از به کاری گیری برخی نشان های ساده که در جهان کاملا شناخته شده می باشند سخن گفتند و استفاده از عبارت @ را برای القای کارهای الکترونیکی بسیار مناسب دانستند.

براساس همین گزارش، آقای رادسعید نیز تعبیر جدید و زیبایی از نام تجاری انتخاب شده ارائه و توضیحاتی را در ارتباط با امکان انتخاب نشان تجاری با ترکیبی از رنگ های مختلف و با مضمونی که توضیح دادند مطرح نمودند.

همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری

در خاتمه جلسه، آقای شاه تیموری با اشاره به الزاماتی که در انتخاب نشان تجاری بین المللی وجود دارد، مطالب تکمیلی را مطرح و نهایتا مقرر شد تا گروهی مرکب از آقایان شاه تیموری و حجت الاسلامی و مینایی نسبت به نهایی نمودن نشان تجاری در حداقل زمان ممکن اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد تا اعضاء حاضر در جلسه هر شعاری را که مناسب اهداف فروشگاه اینترنتی بکوجا می دانند در گروه واتس اپ و یا صفحه شخصی آقای شاه تیموری ارسال تا در اولین فرصت میخ گفتار هم در کنار چکش بصری و نشان تجاری انتخاب گردد.

اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *