اخبار بکوجا 1399.01.28

به نام خدا

1- اصلاح جدول "برآورد هزینه های هر شخص در طول دوره زندگی از جنینی تا مرگ" براساس نقطه نظرات برخی دوستان که جدول نسخه 3 را تکمیل می نمودند انجام و نسخه5 جدول تهیه و برای برای خانم ها 1-شیما لطفی زاده 2-فرشته لاله 3-شهرزاد پاپی 4-سلیمانی نژاد 5-زندآور 6-زهرا هاشمی و آقایان سید مجید توکلانی 7-مهدی حیدری 8- علیرضا ادیب فر 9-محسن سلطانی 10-محمد تاروردی زاده 11-اصغر دانش فر 12-ابوالفضل بانی 13-محمد سیدعلی اکبر 14-احمد شاعرزاده 15-جواد رادسعید و 16-غلامحسین رضایی ارسال شد تا این جدول را حداکثر تا پایان وقت روز جمعه 1399/01/29 تکمیل و ارسال فرمایند.

2- متن مقاله " جهش در تولید خودرو، تولید ثروت ملی، ایجاد اشتغال و ترغیب فرزندآوری" نهایی و برای اعلام نظر آقایان فرید قدیری، محمد زالی، غلامحسین رضایی، مهدی کلاته و خدامراد احمدی ارسال شد.

3- جلسه ویدیویی با جناب آقای محمدحسین فراتی زاده که مسئولیت انجام ردیف های 5-6 -7-8 و 10 شرح خدمات " مطالعات خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا و تنظیم ضوابط و دستورالعمل های مربوطه" را بر عهده دارند برگزار و پیش نویس گزارش کارهای انجام شده نیز از سوی ایشان ارسال شد.

4- جلسه حضوری با جناب آقای محمدجواد شفاه و همکار ایشان آقای سورن امینی درخصوص روش جلب همکاری فعالان حوزه رسانه و صدا و سیما برگزار و مقرر شد پیگیری های لازم از سوی دوستان به عمل آید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *