یکشنبه پانزدهم تیر 1399- سایت بکوجا

به نام خدا

1- پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/04/12 و جلسه روز شنبه مورخ 04/07/ 1399 در ارتباط با سامانه های بکوجا، در ساعت 18:30 روز شنبه مورخ 1399/04/14  جلسه ای با حضور سرکار خانم هاشمی و آقایان مهندسین رادسعید، فرخی راد و سرکار خانم مهندس لاله در ارتباط با "سامانه بکوجا" برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:

همکار افتخاری بکوجا- آقای علیرضا میرزایی

1-1) کارهای انجام شده بر روی سایت bekooja.com

1-2-1) در زمانی که نشانگر موس بر روی تب گوگل در صفحه "زمینه های همکاری" قرار می‌گرفت، عبارت "زمینه های همکاری" نمایش داده می شد لیکن در دو صفحه "صفحه اصلی" و "پروژه ها" چنین عنوانی نمایش داده نمی شد که اصلاح شده است.

1-2) کارهایی که بایستی بر روی سایت bekooja.com انجام شود

1-2-1) تلاش برای ایجاد لینک سایت bekooja.com از برخی سایت های دیگر و ترجیحا پربیننده که در این راستا مقرر شد تا لینک س ایت بر روی سایت دیرین دیرین و خانم لاله نیز با تعدادی از سایت های مربوط به دوستانشان از جمله کافی مافی مذاکره داشته باشند.

1-2-2) برای مقالات حتی الامکان schima اضافه شود.

1-2-3) با توجه به موضوعاتی که در ارتباط با موانع موجود برای تعریف صفحه در ویکی پدیا توسط سرکار خانم مهندس لاله شناسایی گردیده است، مقرر شد تا راهکار مناسب برای رفع موانع و تعریف صفحه مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری گردد. همچنین از ظرفیت مصاحبه با سایت های معتبر در این ارتباط استفاده گردد.

1-2-4) موضوع in line بررسی و حتی الامکان برطرف گردد.

1-2-5) موضوع optimize images در GTmetrix توسط خانم مهندس لاله انجام تا خطاهای مربوطه برطرف گردد.


همکار افتخاری بکوجا- آقای جواد رادسعید



1-2-6) در قسمت درباره ما با محوریت جناب آقای مهندس رادسعید و همکاری خانم لاله قسمتی برای معرفی همکاران از جمله همکاران افتخاری بکوجا درنظر گرفته شود.


1-2-7) برای ثبت درخواست همکاری از سوی همکاران افتخاری بکوجا، فرم و محل مناسبی برای دریافت حداقل اطلاعات این افراد شامل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه و رشته تحصیلی و میزان تحصیلات و زمینه مورد نظر برای همکاری و مقدار همکاری مورد نظر اضافه گردد.

1-2-8) فرم تقاضای همکاری برای داوطلبان افتخاری اضافه گردد.

1-2-9) همکاران افتخاری هم همچون همیاران توسط سرکار خانم مهندس لاله در سایت معرفی گردند.

1-2-10) ) تفاوت نحوه نمایش و حجم اطلاعاتی که در سایت alexa برای برخی سایت های قدیمی ارائه می شود با سایت bekooja.com که تقری با هیچ اطلاعاتی نمایش داده نمی شود مورد بحث قرار گرفت و نظر دوستان حاضر در جلسه بر این بود که این کار نیازمند گذشت زمان می باشد و به همین دلیل به صورت هفتگی در همین جلسه رصد خواهد شد.

1-2-11) به منظور بررسی تغییر رنک سایت در alexa ناشی از افزایش تعداد بازدیدکنندگان با IP های مختلف، مقرر شد تا با محوریت سرکار خانم مهندس لاله، از روز یکشنبه مورخ 1399/04/08 به بازدیدکنندگان روزانه سایت 100 نفر اضافه شود و این افزایش بازدید برای مدت حداقل یک ماه به صورت پیوسته ادامه یابد. به همین جهت مقرر شد تا جمع بندی نقطه نظرات دریافتی در اختیار جناب آقای مهندس میرزایی قرار گرفته و ایشان نیز در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انجام تغییرات اقدام فرمایند.

1-2-12) اضافه شدن هفتگی حداقل یک ویدیو و 2 مقاله در کنار اخبار روزانه می تواند کمک بیشتری به جذاب شدن سایت و بهبود وضعیت آن داشته باشد.

1-2-13) ارائه خدماتی چون استعدادیابی و بازار می تواند کمک خوبی در افزایش مخاطب سایت داشته باشد.

1-2-14)به منظور برقراری رابطه دوطرفه با مخاطبین، امکان درج نظرات ایشان بویژه در بخش مقالات و اخبار اضافه گردد.

1-2-15)عنوان مقالات در صفحه اصلی که به صورت راست چین می باشد، به صورت وسط چین تنظیم گردد.

1-2-16) در صفحه اخبار، اینکه در کدام شماره صفحه قرار داریم بر روی شماره ها مشخص نمی شود که لازم است اصلاح گردد.


17-2-1) خطایی به شرح زیر در زمان ثبت مقاله بروز می نماید. این خطا قبلا هم وجود داشت لیکن برطرف شده بود. نحوه اعلام خطا به این صورت است که پس از ثبت مقاله این خطا داده می شود و بعد از رفرش کردن صفحه مشخص می شود که مقاله مربوطه ثبت شده و خطا بی مورد بوده است.



1-2-18) امکان جستجو در متن مطالب داخل سایت در صفحه اصلی ایجاد گردد.

1-2-19) پس از تعریف لینک در داخل مطالب، در برخی موارد علامت نشانگر موس بر روی لینک ایجاد شده عمل نمی کند ولی با استفاده از کلید Tab و زدن Enter لینک عمل می کند که مقرر شد علت آن بررسی و رفع گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *