اخبار بکوجا 1399.01.25

به نام خدا

  1. قالب کلی مقاله" جهش در تولید خودرو، تولید ثروت ملی،ایجاد اشتغال و ترغیب فرزندآوری"به قلم سیدعلی لطفی زاده تدوین شد. این مقاله به ظرفیت خودروسازی در ایران اشاره داشته و با توجه به وجود تجربه و وجود زیرساخت های لازم برای این صنعت در کشور،به حجم تقاضای داخلی برای خودرو اشاره نموده و با نیم نگاهی به گذشته صادرات در این حوزه و بررسی اجمالی وضعیت واردات خودرو در کشورهای هم سو و کشورهای همسایه، برآوردی از تقاضای قابل تعریف برای خودروهای سواری تولید ایران ارائه می نماید. انشاءالله این مقاله در همین هفته منتشر خواهد شد.
  2. جلسه تلفنی درخصوص انجام ردیف های 5-6-7-8 و 10 شرح خدمات "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" با حضور آقایان مهندس سید امیرعباس هاشمی و آقای محمدحسین فراتی زاده برگزار و ضمن تبیین ضرورت انجام این موارد تا مهلت مقرر (1399/02/18)، بر ارائه گزارش اقدامات انجام شده نیز تاکید شد.
  3. مذاکره تلفنی با سرکار خانم مهندس هانیه پاشایی که در رشته کارشناسی ارشد مدیریت منابع آب در حال دفاع از پایان نامه خود می باشند در ارتباط با شرح خدمات مطالعات " تهیه بانک اطلاعات اراضی کشاورزی و باغی ایران ومنطقه بندی کشت و تعیین سیستم آبیاری مناسب و نحوه بهینه تامین منابع آب مورد نیاز برای کشت 45 نوع محصول زراعی و باغی ایران براساس آخرین تجربیات ایران و جهان" انجام شد. ایشان بخشی از منابع موردنیاز برای انجام این مطالعه را ارسال و برای همکاری در این مطالعات اعلام آمادگی نمودند. امید است که امکان تشکیل تیم مطالعاتی مورد نیاز این کار طی دو هفته آینده فراهم گردد.
  4. پس از مذاکره تلفنی روز یکشنبه هفته گذشته (1399/01/17) با سرکار خانم فاطمه مهدوی در ارتباط با همکاری در معرفی افراد واجد شرایط جهت انجام مطالعات "تهیه بانک اطلاعات مراتع و واحدهای دامداری ایران و منطقه بندی پرورش و تعیین نوع گیاه و روش آبیاری و نگهداری مناسب مراتع و گوسفندان ایران براساس آخرین تجربیات ایران و جهان با هدف حفظ و بهبود محیط زیست و ارتقای بهره وری و کاهش قیمت تمام شده گوشت گوسفند"، شرح خدمات مربوطه برای ایشان ارسال و در انتظار اعلام نظرات ایشان هستیم.
  5. تشریح مکانیزم تامین منابع برای علاقه مندان به انجام فعالیت های مولد اقتصادی در حوزه صنعت و کشاورزی توسط آقای مهدی حیدری تدوین و نگارش شده و جهت تهیه فلودیاگرام های موردنیاز به منظور امکان تولید سامانه مربوطه در اختیار سرکار خانم هاشمی قرار گرفت. در همین ارتباط جلسه ای در روز یکشنبه مورخ 1399/01/24 برگزار و انشاءالله ادامه آن در روز چهارشنبه 1399/01/27 برگزار خواهدشد.
  6. پیگیری انجام تصمیمات جلسه روز پنجشنبه مورخ 1399/01/21 درخصوص "سایت، سامانه اتوماسیون و سامانه بکوجا" از آقای مهندس رادسعید انجام شد و مقرر شد تا در اولین فرصت جلسه با مدیرعامل شرکت آیکن (نرم افزار اتوماسیون اداری) برگزار گردد.
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *