شنبه-یکم شهریور1399-فروشگاه اینترنتی "سرسرا" نمونه بارز کار داوطلبانه مردمی

به نام خدا

فروشگاه اینترنتی "سرسرا" نمونه بارز کار داوطلبانه مردمی

sar-sara.ir


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، بهره برداری رسمی از فروشگاه اینترنتی بکوجا با عنوان "سرسرا" از اول شهریور ماه سال 1399 آغاز شد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین میناییامیر حسینی
امیرحسین مینایی              
            سید امیر حسینی



براساس این گزارش، راه اندازی اولیه فروشگاه اینترنتی بکوجا "سرسرا" هم زمان با عید بزرگ قربان و با تلاش ارزشمند همکاران افتخاری بکوجا آقای مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا و آقای مهندس امیر حسینی انجام و با تلاش این عزیزان و همکاری آقای سید محمدمهدی لطفی زاده هم زمان با عید سعید غدیر، بارگذاری محصولات به صورت آزمایشی بر روی سایت انجام گردید.

عقیل قدیم
محسن سلطانی
محمد تاروردی زاده
فرشته لاله
عقیل قدیم
محسن سلطانی
محمد تاروردی زاده
فرشته لاله
 

این گزارش به همکاری ارزشمند آقای مهندس عقیل قدیم مسئول شبکه ملی- مردمی بکوجا و آقایان مهندس محسن سلطانی و محمد تاروردی زاده نمایندگان افتخاری بکوجا در استان های مازندران و گیلان و آقای محمد سیف الله زاده در مذاکره با کشاورزان و روستائیان و زنبورداران و معرفی این سایت برای حمایت از عرضه محصولات تولیدی آنان اشاره دارد.

مهندس لطفی زاده موسس سایت بکوجا با قدردانی از تلاش های سرکار خانم مهندس فرشته لاله در بارگذاری اولیه محصولات قابل فروش در کنار معرفی تولیدکنندگان آنها، شفافیت و صداقت را برای ادامه کار فروشگاه اینترنتی سرسرا ضروری دانست و بر انعکاس شفاف و کامل و صادقانه اطلاعات مربوط به محصول در این فروشگاه تاکید کرد.

لطفی زاده ارائه محصولات سالم و کسب رضایت هم زمان مشتری و تولیدکنندگان را رمز موفقیت این فروشگاه دانست و تبدیل خرید از فروشگاه سرسرا به حمایت آشکار از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را از مهمترین اهداف بکوجا برشمرد.


همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری
همکار اافتخاری بکوجا- محمدصالح حجت الاسلامی
همکار افتخاری بکوجا-جواد رادسعید
علی کیانی
محمدمهدی پیروزانی

یوسف شاه تیموری

محمد صالح حجت الاسلامی
جواد رادسعید
علی کیانی
محمد مهدی پیروزان

مهندس لطفی زاده موسس بکوجا، از تلاش های ارزشمند آقایان یوسف شاه تیموری مشاور افتخاری برندسازی و محمدصالح حجت الاسلامی مشاورافتخاری رسانه ای بکوجا که در انتخاب نام و نشان تجاری برای فروشگاه اینترنتی سرسرا زحمات فراوانی را متقبل شدند و نیز همکاری صادقانه و صمیمانه تیم مشورتی در این رابطه شامل آقایان مهندس سعید رادسعید، علی کیانی، محمدمهدی پیروزان، آرش هاشمی حسینی و خانم زهرا هاشمی قدردانی نمود و فروشگاه اینترنتی سرسرا را نمونه بارز یک حرکت مردمی و افتخاری با هدف مقدس حمایت از تولید کالای با کیفیت و سالم ایرانی و رساندن آن به دست مصرف کننده براساس قیمتی منصفانه دانست.





لوگو سرسرا-
چکش بصری سرسرا- بکوجا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *