دوشنبه-نهم تیرماه1399-مطالعات دارویی

به نام خدا

حسام خادم

1- پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/03/22 و جلسه روز یکشنبه مورخ 1399/03/25 در ارتباط با "مطالعات دارویی"، جلسه ای با حضور آقایان مهندس قدیم و حسام خادم صداقت از ساعت 17:00 روز یکشنبه مورخ 1399/04/08 در دفتر بکوجا برگ زار و مطالب زیر مطرح شد:

1-1) آقای خادم صداقت فایل نهایی برآورد 14 قلم گیاهان طبیعی مورد نیاز برای تولید مواد اولیه مصرفی در تولید مواد موثره داروهای مصرف شده در سال 1396 در کشور را ارائه نمودند.
1-2) مقرر شد تا آقای خادم آمار سطح زیر کشت و تولید 14قلم گیاهان طبیعی دارویی شناسایی شده در بند قبل را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت و در جلسه بعدی ارائه نمایند.
همکار افتخاری بکوجا- دکتر سعید کاردار

1-3) مقرر شد تا با عنایت به جلسه روز شنبه مورخ 1399/04/07 با جناب آقای دکتر سعید کاردار معاونت محترم هماهنگی امور هلدینگ های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پیگیری لازم از سوی آقای مهندس قدیم برای تشکیل جلسه با مدیران دارویی این مجموعه و نیز بازدید از یکی از کارخانجات تولید دارو صورت پذیرد.

1-4) با توجه به اینکه آمار داروی مصرفی در کشورهای همسایه و کشورهای منتخب توسعه یافته و در کل کشورهای جهان هنوز از دراختیار جناب آقای خادم قرار نگرفته است، مقرر شد تا با همفکری جناب آقای مهندس قدیم، این اطلاعات نیز جمع آوری و ارائه گردد.

1-5) مقرر شد تا موضوع شناسایی تجهیزات تولید ماده اولیه برای تولید ماده موثره داروها از گیاهان طبیعی توسط جناب آقای خادم پیگیری و لیست تجهیزات در جلسه بعدی ارائه گردد.

1-6) موضوع واردات گیاهان دارویی و تولید ماده موثره و یا داروی نهایی و صادرات آن به کشورهای هدف موضوع دیگری بود که مقرر شد تا مورد بررسی و جمع بندی قرار گیرد.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس عقیل قدیم

1-7) گردآوری قیمت دارو و مواد موثره و گیاهان طبیعی در کشورهای همسایه و کشورهای توسعه یافته از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود که مقرر شد تا اطلاعات مربوطه با راهنمایی جناب آقای مهندس قدیم تهیه و ارائه گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *