اخبار بکوجا 1399.01.27

به نام خدا

  1. مذاکره تلفنی با آقای دکتر عباس محمدی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه شاهرود برای برنامه ریزی جهت تشکیل پایلوت فعالیت در شهرستان شاهرود انجام شد و با توجه به اینکه ایشان در آن منطقه بومی نمی باشند، مقرر شد تا بررسی لازم را بعمل آورند و نتیجه را اعلام فرمایند.
  2. با توجه به مشخص شدن سامانه اتوماسیون اداری فرزین به عنوان سامانه ارتباطی همکاران "بکوجا"، مقرر شد تا جناب آقای مهندس جواد رادسعید هماهنگی های لازم را جهت استقرار این سامانه در هفته جاری به عمل آورند. در همین راستا سرکار خانم فرشته لاله، مشخصات فنی دو دستگاه از کامپیوترهایی که به عنوان سرور در اختیار می باشد را به جناب آقای رادسعید منعکس و به عنوان مسئول پیگیری راه اندازی و راهبری سامانه اتوماسیون مجموعه "بکوجا"، معرفی و فعالیت خود را آغاز نمودند.
  3. با توجه به تعیین تکلیف سامانه اتوماسیون اداری و فراهم شدن برقراری ارتباط اداری با همکاران و درنتیجه آماده شدن شرایط برای آغاز فعالیت همکاران "بکوجا" در سراسر کشور، هماهنگی لازم با آقای محمد تاروردی زاده که مسئولیت پیاده سازی اهداف بکوجا در استان گیلان را برعهده دارند به عمل آمد تا ایشان نسبت به معرفی نمایندگان مورد نظرشان در 16 شهرستان و 43 بخش، 109 دهستان، 52 شهر و 2567 آبادی دارای سکنه این استان با اولویت نمایندگان شهرستانی اقدام نمایند. همچنین شهرستان، بخش، دهستان و آبادی پایلوت مورد نظر خود جهت آغاز فعالیت های آزمایشی را معرفی و رزومه افراد مورد نظرشان را ارسال نمایند.
  4. ساعت 16 روز سه شنبه 26/01/1399 جلسه ای با آقای دکتر شاهرخ رامین برای امکان استفاده از ظرفیت ایشان جهت انتقال نتایج مطالعات همکاران "بکوجا" در حوزه های اقتصادی و فرهنگی برگزار شد. در جنب این جلسه ملاقاتی با آقای مهدی عیسی زاده نماینده محترم مردم شریف میان دوآب در مجلس یازدهم صورت گرفت و ایشان دعوت به بازدید از حوزه انتخابیه میان دوآب و ارائه نقطه نظرات "بکوجا" برای این منطقه را مطرح نمودند.
  5. نسخه 3 از جدول برآورد هزینه های هر شخص در طول دوره زندگی از جنینی تا مرگ برای خانم ها 1-شیما لطفی زاده 2-فرشته لاله 3-شهرزاد پاپی 4-سلیمانی نژاد 5-زندآور 6-زهرا هاشمی و آقایان سید مجید توکلانی 7-مهدی حیدری 8- علیرضا ادیب فر 9-محسن سلطانی 10-محمد تاروردی زاده 11-اصغر دانش فر 12-ابوالفضل بانی 13-محمد سیدعلی اکبر 14-احمد شاعرزاده 15-جواد رادسعید و 16-غلامحسین رضایی ارسال تا نسبت به تکمیل و ارسال این جدول حداکثر تا پایان وقت روز جمعه 1399/01/29 اقدام فرمایند.
  6. نظر جناب آقای فرید قدیری در ارتباط با مقاله "مسکن، موتور محرکه اقتصاد ایران در سال جهش تولید" دریافت و مقاله در سایت Bekooja.com بارگذاری شد.
  7. همفکری لازم با سرکار خانم زهرا توروزیان در ارتباط با انعکاس طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" به حوزه های شهرسازی و مسکن وزارت راه و شهرسازی انجام شد.
  8. موضوع همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" از جناب آقای مهندس قدیم پیگیری شد.
  9. موضوع اعلام نظر سرکار خانم فاطمه مهدوی در ارتباط با "شرح خدمات تهیه بانک اطلاعات مراتع و واحدهای دامداری ایران و منطقه بندی پرورش و تعیین نوع گیاه و روش آبیاری و نگهداری مناسب مراتع و گوسفندان ایران براساس آخرین تجربیات ایران و جهان با هدف حفظ و بهبود محیط زیست و ارتقای بهره وری و کاهش قیمت تمام شده گوشت گوسفند" و معرفی بخش های انجام شده این خدمات در گذشته و همچنین معرفی افرادی را که واجد شرایط همکاری در این مطالعه می دانند پیگیری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *