سه شنبه-4خرداد1400-جلسه هماهنگی با شهرستان های ساری، بابل و میاندورود در استان مازندران .

به نام خدا

جلسه هماهنگی با شهرستان های ساری، بابل و میاندورود در استان مازندران

1400/03/04 

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه هماهنگی با نمایندگان بکوجا در شهرستان های ساری، بابل و میاندورود با حضور سید علی لطفی زاده موسس بکوجا و محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و آقای مهندس میرعابدین حسینی نماینده بکوجا در بخش مرکزی شهرستان میاندورود خبر داد.

براساس این گزارش در جریان سفر موسس بکوجا به استان مازندران، جلسه هماهنگی با نمایندگان بکوجا در شهرستان های ساری، بابل و میاندورود، از ساعت 12:00 روز یکشنبه 1400/03/02 در دفتر کار آقای مهندس ولی پور نماینده بکوجا در شهرستان ساری برگزار شد.



موسس بکوجا- سید علی لطفی زاده
محسن سلطانی
سید علی لطفی زاده محسن سلطانی


در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده هدف از حضور خود در دفتر کار آقای مهندس ولی پور را تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در کمک به شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا و معرفی برخی از نمایندگان بکوجا در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مازندران اعلام نمود.

در ادامه این جلسه، آقای مهندس سلطانی گزارشی از آخرین وضعیت شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران و نیز شهرستان‌های ساری، بابل و میاندورود ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، مهندس لطفی زاده با تاکید بر نقش شهرستان ساری به عنوان مرکز استان و حضور آقای مهندس ولی پور به عنوان نماینده بکوجا در این شهرستان، بر ضرورت تکمیل هرچه سریعتر شبکه در این شهرستان تاکید و از آقای مهندس ولی پور خواست تا این موضوع را با جدیت بیشتری دنبال نماید.

موسس بکوجا با اشاره به آشنایی دیرینه با آقای مهندس سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل و سکونت آقای مهندس سلطانی در این شهر، بر ضرورت تکمیل شبکه و فعالیت جدی بکوجا در این شهرستان تاکید و ضمن تشکر از زحمات ارزشمند آقای مهندس سبطی در همراهی آقای مهندس سلطانی در برنامه های مختلف و محبت های همیشگی ایشان به خود، از ایشان خواست تا نسبت به فعال نمودن بیشتر بکوجا در شهرستان عنایت بیشتری داشته باشند.



ابوالحسن ولی پور
حشمت الله سبطی
ابوالحسن ولی پورحشمت الله سبطی

همچنین با توجه به مجاورت شهرستان میاندورود با شهرستان ساری و معرفی نماینده برای یکی از دوبخش این شهرستان و دو دهستان تابعه آن، مهندس لطفی زاده ضمن تقدیر از زحمات آقای مهندس اسفندیاری، تکمیل شبکه در این شهرستان را بسیار نزدیک ارزیابی و اظهار امیدواری نمود تا با معرفی دو سه نفر باقیمانده، نمایندگان بکوجا در شهرستان تا لایه دهستان تکمیل و تمرکز بر لایه نمایندگان روستاها قرار گیرد.

سید علی لطفی زاده بر پیگیری مستمر نمایندگان شهرستان ها از افراد زیرمجموعه خود برای ارائه گزارش کار و انجام وظایف تعیین شده برای نمایندگان بخش ها و دهستان ها و روستاها، از آقایان ولی پور و اسفندیاری خواست تا نسبت به این موضوع نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

در بخش دیگری از این جلسه آقای مهندس ابوالحسن ولی پور نماینده بکوجا در شهرستان ساری، ضمن خیر مقدم و خوش آمد به حاضرین در جلسه، از آقای مهندس لطفی زاده به سبب حضور در دفتر کار ایشان سپاسگزاری نمود و اطمینان داد که از این به بعد موضوعات مربوط به بکوجا را با جدیت بیشتری دنبال خواهد نمود.


جواد اسفندیاری
سید میرعابدین حسینی
جواد اسفندیاریسید میرعابدین حسینی


مهندس ولی پور به فضای نامناسب اقتصادی حاکم بر جامعه نیز اشاره ای نمود و انگیزه افراد برای فعالیت های داوطلبانه و بدون عواید مادی را بسیار دشوار و محدود ارزیابی نمود.

ایشان پیشنهاد اختصاص بخشی از درآمدهایی که در نتیجه فعالیت های بکوجا برای تولیدکنندگان و محققین ایجاد می گردد را به نمایندگان روستاها به عنوان یکی از راه های ایجاد انگیزه برای نمایندگان روستاها پیشنهاد نمود.

در خاتمه این جلسه، آقای مهندس لطفی زاده ضمن استقبال از پیشنهاداتی که از سوی آقای مهندس ولی پور در جلسات مختلف ارائه می شود، از ایشان خواست تا با تامل و حوصله بیشتر، یک بسته پیشنهادی برای تامین منافع نمایندگان بکوجا در سطوح مختلف را نیز پیشنهاد نمایند تا انشاءالله با همفکری سایر همکاران بررسی و مورد استفاده مقتضی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *