یکشنبه-2خرداد1400-تلاش برای شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در شهرستان جویبار استان مازندران .

به نام خدا

تلاش برای شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در شهرستان جویبار استان مازندران

یکشنبه 1400/03/02

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)، از ملاقات نمایندگان بکوجا با آقای مهندس سید علی اسد فرماندار جویبار خبر داد.

براساس این گزارش، در این ملاقات که از ساعت 9:30 صبح روز شنبه 1400/03/01 در دفتر فرماندار جویبار برگزار شد، مهندس لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، مهندس ولی پور نماینده بکوجا در شهرستان ساری و مهندس سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل حضور داشتند، همچنین در این جلسه آقای نادر کیانی از پیش کسوتان شهرستان که در حوزه فعالیت های خیریه و ستاد نماز جمعه شهرستان فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می دهند نیز حضور داشت.


سیدعلی اسد
محسن سلطانی
موسس بکوجا- سید علی لطفی زاده
حشمت الله سبطی
مهندس ولی پور
سید علی اسدمحسن سلطانیسید علی لطفی زاده حشمت الله سبطی مهندس ولی پور


در ابتدای جلسه، مهندس لطفی زاده ضمن معرفی همکاران همراه، از دیدار مجدد آقای مهندس اسد، دوست و همکار گرامی در پروژه چهار خطه نمودن محور هراز اظهار خوشحالی نمود و هریک از حاضرین مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه این جلسه، مهندس لطفی زاده ضمن تبیین اهداف و برنامه های بکوجا، مهمترین هدف بکوجا را بهبود وضعیت اقتصادی کشور از طریق افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP) حداقل به دو برابر میزان کنونی با  بهبود بهره وری و استفاده از دانش و فناوری در تولیدات فعلی از مسیر مرتبط نمودن صاحبان دانش و فناوری با تولیدکنندگان بیان کرد.

     

مهندس لطفی زاده در این دیدار، از تلاش بکوجا برای تشکیل شبکه ملی-مردمی در کشور برای دسترسی بدون واسطه به تولیدکنندگان و تشکیل شبکه نخبگان کشور با مشارکت پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها و مراکز فناوری در کشور خبر داد و ضمن اعلام شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در اکثر شهرستان های استان مازندران، از مهندس اسد خواست تا در شکل گیری این شبکه در شهرستان جویبار پشتیبانی نماید.

لطفی زاده با اشاره به اینکه با آقایان مدانلو، پلنگی و فولادی برای همکاری در این شهرستان مذاکره شده است، از معرفی آقای نادر کیانی برای همکاری در جهت شکل گیری شبکه ملی-مردمی در شهرستان جویبار سخن گفت و اظهار امیدواری نمود تا با حضور ایشان، شاهد شکل گیری و تحقق هرچه سریعتر اهداف بکوجا در شهرستان جویبار و دو بخش (گیل خوران و مرکزی) و چهار دهستان (چیکرود، لاریم، حسن رضا و سیاهرود) و 131 روستای تابعه این شهرستان باشیم.


در ادامه این جلسه آقای مهندس اسد ضمن اشاره به سوابق و فعالیت های آقای نادر کیانی و اظهار امیدواری نسبت به فعالیت ایشان، از ظرفیت های شهرستان در حوزه تولید خبر داد و پرورش ماهیان خاویاری، پرورش ماهی در قفس، پرورش گل نرگس، تاسیسات در حال احداث سورتینگ و بسته بندی، کارگاه های تولید تجهیزات کشاورزی را در کنار تولید برنج و مرکبات از دیگر ظرفیت های مهم تولیدی شهرستان عنوان نمود.

موسس بکوجا ضمن استقبال از توضیحات فرماندار جویبار، خواستار هماهنگی برای بازدید از واحدهای اشاره شده نمود که مقرر شد تا این بازدیدها در روز دوشنبه 1400/03/03 انجام گردد.

گفتنی است که آقای مهندس سید علی اسد در خلال سال های 1390 تا 1392 مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران را همزمان با مسئولیت سید علی لطفی زاده در معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی بر عهده داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *