سه شنبه-23شهریور1400-اولین جلسه در روستای گرجی آباد شهرستان بابل.

به نام خدا

اولین جلسه در روستای گرجی آباد شهرستان بابل

سه شنبه 1400/06/23

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری اولین جلسه حضوری  خبر داد.

براساس این گزارش، این دیدار روز سه شنبه 1400/06/16 و در محل مسجد روستای گرجی اباد و با حضور محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، سید حشمت الله سبطی نماینده شهرستان بابل، شورای محل گرجی آباد، دهیار روستای گرجی آباد، جمعی از کشاورزان فعال و همکاران هلال احمر در روستای گرجی آباد برگزار شد.

رحمان عرفانی-محسن سلطانی


در ابتدای این نشست که به صورت حضوری و در محل مسجد روستای گرجی آباد برگزار شد، نماینده بکوجا در استان مازندران ضمن اشاره به انتخاب روستای گرجی آباد به عنوان روستای پایلوت فعالیت های بکوجا در شهرستان بابل با همکاری معاونت جوانان هلال احمر به تشریح اهداف و برنامه های بکوجا در دستیابی به خودکفایی، امنیت غذایی و افزایش تولید و برداشت واحد سطح محصولات کشاورزی از جمله برنج در استان مازندران و در نتیجه آنها بهبود شرایط اقتصادی و شبکه ملی-مردمی بکوجا پرداخت.

دکتر عرفانی در اولین نشست در روستای گرجی آباد


به گزارش روابط عمومی بکوجا در ادامه این نشست آقای دکتر عرفانی از محققان مرکز تحقیقات برنج آمل به ارائه توضیحات در خصوص برنج پرمحصول تیسا و همچنین مزایا و معایب کشت این رقم، روش کاشت-داشت و برداشت رقم تیسابا هدف افزایش برداشت واحد سطح سخن گفت.

به موجب این گزارش دکتر عرفانی در ادامه سخنان خود به سوالات کشاورزان و حاضرین در این نشست پرداخت.


فائزه فیروز نژاد- جاویدپور



به گزارش روابط عمومی بکوجا در انتهای این نشست حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل به جمع بندی موضوعات و موارد مطرح شده پرداخت. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *