پنجشنبه-2دی ماه1400-انتصاب دکتر خورشیدی به عنوان نماینده بکوجا در بهبود بهره وری دام سبک در استان مازندران.

به نام خدا

انتصاب دکتر خورشیدی به عنوان نماینده بکوجا در بهبود بهره وری دام سبک در استان مازندران

پنجشنبه 1400/10/02

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از انتصاب دکتر کاوه جعفری خورشیدی به عنوان نماینده بکوجا در موضوع بهبود بهره‌وری در تولید دام سبک در استان مازندران خبر داد.

همکار افتخاری بکوجا- کاوه جعفری خورشیدی

براساس این گزارش مهندس سید علی لطفی زاده در این حکم از دکتر خورشیدی خواسته است تا چهار محور زیر را در استان مازندران به نتیجه برساند:

  1. ایجاد شبکه ملی نخبگان در حوزه دام سبک با استفاده از ظرفیت اساتید، پژوهشگران، متخصصین و صاحب نظرات در استان و هماهنگی با شبکه های متناظر در استان های دیگر و برقراری ارتباط میان همه موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی دولتی و خصوصی استان.
  2. تدوین راهبردهای بهبود بهره‌وری دام سبک در استان مازندران به منظور افزایش درآمد دامداران و کاهش قیمت تمام شده گوشت گوسفندی از طریق برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان ها، نهادها، شبکه نخبگان (اعم از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی)، دامداران و اتحادیه‌ها و سمن‌های مربوطه با رویکرد دوبارزایی و چندقلوزایی حساب شده از طریق بهبود بهره‌وری و با رعایت سیاست های کلان کشور و وزارت جهاد کشاورزی.
  3. بسترسازی لازم برای ارائه خدمات مدیریت دامداری به موسسات دامپروری استان از سوی کارشناسانی که با تدبیر جنابعالی و در چارچوب تفاهم‌نامه‌هایی که فیمابین بکوجا، موسسات آموزشی - پژوهشی ذیصلاح و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منعقد خواهد شد، از دانش روز برخوردار و با فناوری‌های روز آشنا می گردند.
  4. همکاری نزدیک با شبکه ملی-مردمی بکوجا که نقش ترویج فرهنگ استفاده از دانش و فناوری در تولید را برعهده دارد و ارائه محتوای لازم برای انتقال به مخاطبین و سازماندهی لازم برای حضور فعال شخص جنابعالی و سایر پژوهشگران و محققین استان در جلسات توجیهی دامداران.

سید علی لطفی زاده- کاوه جعفری خورشیدی

دکتر کاوه جعفری خورشیدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران و رییس سابق این سازمان بوده است.

متن حکم صادره برای دکتر خورشیدی به ترتیب زیر است:

حکم همکاری افتخاری دکتر کاوه جعفری خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *