اخبار بکوجا 1399.03.16

به نام خدا


1- جلسه سازماندهی "شبکه ملی- مردمی بکوجا" در ساعت 11:00 صبح روز سه شنبه 1399/03/13 با حضور جناب آقای مهندس قدیم در دفتر بکوجا برگزار شد. در این جلسه مطالب زیر مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت:
1-1) اسامی افراد مورد نظر جهت نمایندگی در استان ها تهیه و در جلسه بعدی ارائه گردد.
1-2) با توجه به اینکه توجیه نمایندگان استانی نیازمند زمانی نسبتا طولانی خواهد بود، لذا به منظور ایجاد سهولت در انتخاب مدیران شهرستانی، شهری، بخشی و روستایی مشخصات و ویژگی های موردنیاز مکتوب و در جلسه بعدی ارائه گردد.
1-3) با توجه به اینکه با تفضل الهی، استقرار سامانه اطلاعات مکانی در هفته آینده نهایی خواهد شد، هماهنگی لازم با جناب آقای مهندس سلطانی نماینده محترم بکوجا در استان مازندران برای تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و دام پروری روستای پایلوت برای هفته چهارم خردادماه صورت پذیرد.
1-4) اسامی افراد مورد وثوق و شناخته شده در هر رده در هریک از نقاط شهری و روستایی کشور تهیه و در جلسه بعدی ارائه گردد.

2- جلسه آغاز فعالیت های اجرایی بازار بکوجا با هدف بسترسازی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدکنندگان مولد و بویژه تولیدکنندگان مورد حمایت بکوجا در عصر روز چهارشنبه 1399/03/14 و با حضور جناب آقای مینایی برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی انواع بازارهای پیش بینی شده در بکوجا و انواع تولیدات مورد حمایت، مقرر شد تا جلسه بعدی با حضور جناب آقای مینایی، سرکار خانم هاشمی، آقای سید محمدمهدی لطفی زاده و جناب آقای تیموری که در حوزه برندینگ تجربیاتی دارند در ساعت 17:00 روز سه شنبه 1399/03/19 برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *