شنبه-13شهریور1400-برگزاری اولین جلسه آموزش مفاهیم پایه اقتصادی برای داوطلبین هلال احمر.

به نام خدا

اولین جلسه آموزش مفاهیم پایه اقتصادی برای داوطلبین هلال احمر

شنبه 1400/06/13

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری اولین جلسه آموزش مفاهیم پایه اقتصادی برای داوطلبین هلال احمر خبر داد.

براساس این گزارش با توجه به معرفی نمایندگان منتخب از سوی معاونین جمعیت هلال احمر در استان های مازندران و گلستان، اولین دوره آموزش مفاهیم پایه اقتصادی برای این افراد در ساعت 18:30 روز جمعه 1400/06/12 و به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه افراد زیر حضور داشتند:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  3. خالق بردی حبیب لی مسئول خانه هلال و مدیر مدرسه روستای قورپلیجه از توابع شهرستان گنبد در استان گلستان
  4. فائزه فیروزنژاد سیادرکلا دبیر کانون جوانان هلال احمر در روستای گرجی آباد شهرستان بابل در استان مازندران
  5. ام البنین جاویدپور عضو شورای اسلامی روستای گرجی آباد شهرستان بابل در استان مازندران



موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
خالق بردی حبیب لی
فائزه فیروز نژاد

سید علی لطفی زاده محسن سلطانیخالق بردی حبیب لی فائزه فیروز نژاد 

در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده توضیحات مختصری درخصوص اهداف و برنامه های بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) مطرح نمود و با توجه به ماموریت جمعیت هلال احمر در کاهش آلام بشری، فشار اقتصادی و معیشتی بر روی مردم را مهمترین آلام آنان دانست و از تفاهم با این جمعیت برای کمک به کاهش این درد و رنج از طریق بهبود بهره وری در تولید و در نتیجه افزایش تولید ثروت در کشور سخن گفت.

لطفی زاده آقای حبیب لی و خانم فیروزنژاد را از فعال ترین همکاران جمعیت هلال احمر به تشخیص این دو مجموعه در استان های گلستان و مازندران دانست و ضمن اظهار خوشحالی از آشنایی با آنان، بر ضرورت آگاهی کامل آنان به مبانی اقتصادی گفتمان بکوجا تاکید و برگزاری این جلسه آموزشی را در همین راستا عنوان نمود.


آمورش مفاهیم پایه اقتصادی



لطفی زاده ضمن در اختیار قرار دادن بسته آموزشی تهیه شده در این رابطه، از ایشان خواست تا با مطالعه دقیق مطالب، سوالات احتمالی خود را در جلسات بعدی مطرح نمایند.

در ادامه این جلسه مهندس لطفی زاده به تشریح مفاهیم پایه اقتصادی مورد توجه بکوجا از جمله تولید ناخالص داخلی و نحوه محاسبه آن و نیز روش های افزایش تولید ناخالص داخلی پرداخت و مهمترین خواسته از این دوستان را انتقال این مفاهیم به ترتیب مناسب به کشاورزانی که در کشت برنج، پنبه و دانه های روغنی مشغول هستند عنوان کرد.

آموزش مفاهیم پایه اقتصادی


لطفی زاده همچنین به موضوع استعدادسنجی و پیاده سازی آزمون های استاندارد برای این کار در سایت بکوجا به نشانی Bekooja.ir اشاره کرد و از حاضرین خواست تا به این موضوع اهتمام ویژه داشته و افراد ساکن در روستا رابرای انجام این آزمون ها و استفاده از نتایج آن برای پیشرفت بیشتر و بهتر در زندگی تشویق نمایند.

لازم به ذکر است که آقای حبیب لی دارای مدرک فوق لیسانس رروانشناسی عمومی و خانم فیروزنژاد نیز دانشجوی رشته فوق لیسانس روانشناسی بالینی می باشند که می توانند در حوزه استعدادسنجی نقش بسیار جدی ایفا نمایند. همچنین خانم جاویدپور مادر چهار فرزند و مشغول به تحصیل در سطح2 حوزه می باشند که در زمینه فعالیت های فرهنگی علاقه زیادی دارند.

- اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *