اخبار بکوجا 1399.02.03

به نام خدا

1.مقاله ای تحت عنوان " رباخواری، فعالیتی معاف از مالیات و مانع بزرگ در اشتغال و ازدواج جوانان " که از سوی سید علی لطفی زاده تهیه گردیده بود بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.

2.مقاله ای تحت عنوان " 12 گام برای شکوفایی اقتصاد ایران" که از سوی سید علی لطفی زاده تهیه گردیده بود برای دریافت نظرات تعدادی از دوستان ارسال تا انشاءالله پس از اصلاحات بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شود.

سِرور (Server) مورد نیاز برای راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری از مدل HP G8 با 1.5 گیگابایت هارد SSD و 64 گیگابایت RAM و یک دستگاه باطری خریداری و آماده بهره برداری شد.

3.طرح های آمایش سرزمین تهیه شده برای استان اردبیل مطالعه و اولویت های توسعه ای استان به ترتیب کشاورزی، گردشگری و صنعت (وابسته به کشاورزی، چوب و چرم) شناسایی و جمع بندی گردیده است.

4.زمینه های توسعه شهرستان میان دو آب مطالعه و با توجه به ویژگی های این منطقه، موضوع کشاورزی و صنایع وابسته، پر رنگ ترین موضوع فعالیت در این شهرستان ارزیابی گردیده است.

5.هماهنگی لازم با جناب آقای مهندس فرخی راد برای حضور در جلسه روز پنجشنبه مورخ 1399/02/04 جهت تصمیم گیری درخصوص سامانه بکوجا به عمل آمد.

6.دعوت از دوستان گروه مشورتی برای حضور در جلسه روز پنجشنبه به عمل آمد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *