دوشنبه-30خرداد1401-برگزاری نخستین جلسۀ هماهنگی برای ارائه خدمات استعدادسنجی به شهروندان منطقه 19 تهران.

به نام خدا

برگزاری نخستین جلسۀ هماهنگی برای ارائه خدمات استعدادسنجی به شهروندان منطقه 19 تهران

دوشنبه 1401/03/30

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) اولین جلسه برای هماهنگی در ارائه خدمات استعدادسنجی عموم شهروندانی که از خدمات شهرداری منطقه 19 تهران استفاده می نمایند، در ساعت 21:30 روز دوشنبه 1401/03/30 برگزار شد.

براساس این گزارش، این جلسه به صورت مجازی و با حضور سیدعلی لطفی زاده، موسس بکوجا، فرزاد ناصحی از همکاران بکوجا در امر استعدادسنجی و نازنین فیاضی از همکاران افتخاری بکوجا در موضوع استعدادسنجی و امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده از همکاران دفتر مرکزی بکوجا برگزار شد.

سیدعلی لطفی زاده- موسس بکوجا
فرزاد- همکار افتخاری بکوجا
نازنین فیاضی- همکار افتخاری بکوجا
سیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده- همکار بکوجا
سیدعلی لطفی زاده
فرزاد ناصحینازنین فیاضیسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده
 

در ابتدای این جلسه، مهندس لطفی زاده  به معرفی مهندس امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده که در نظر است به عنوان نماینده بکوجا در اجرای تفاهم نامه همکاری با شهرداری منطقه19 تهران در ارتباط با استعدادسنجی از مردم این منطقه، باشد پرداخت. همچنین در ادامۀ این جلسه، آشنایی متقابلی میان شیخ‌الاسلام‌زاده و خانم فیاضی و آقای مهندس ناصحی، به عنوان افراد کلیدی در اجرای تفاهم‌نامه، توسط آقای مهندس لطفی‌زاده به عمل آمد.

سیدعلی لطفی زاده  با اشاره به ابلاغ تفاهم نامه همکاری با شهرداری منطقه19 تهران و معرفی مهندس امیرعلی شیخ الاسلام زاده یه عنوان نماینده بکوجا در اجرای این تفاهم نامه گفت: پیش بینی می شود در حدود 40 مکان برای استقرار واحدهای استعدادسنجی در منطقه 19 مورد توافق قرار گیرد، که ماموریت مهندس شیخ‌الاسلام‌زاده، تعیین زمان‌بندی استقرار در اماکن مورد توافق با شهرداری، هماهنگی برای انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در سطح منطقه و محدوده اماکن مورد توافق، هماهنگی با نماینده شهرداری برای مکانیابی و تخصیص  دفتر مناسب و تجهیزات مناسب جهت ارائه خدمات استعدادسنجی و انجام کارهای اداری و هماهنگی با نماینده شهرداری منطقه 19 با هدف حسن اجرای تفاهم‌نامه می باشد.

وی با اشاره به همکاری افتخاری چندماهه خانم فیاضی در کمک به شکل گیری خدمات استعدادسنجی بکوجا، مسئولیت ایشان در اجرای این تفاهم نامه را کمک به شناسایی، گزینش، آموزش و استقرار همکاران بکوجا در اماکن مورد توافق با شهرداری منطقه 19 و نظارت بر ارائه مطلوب خدمات عنوان کرد و افزود: این همکاران، وظیفۀ ترویج استعدادسنجی در میان کارکنان شهرداری و شهروندان منطقه 19 را در گام نخست بر عهده خواهند داشت و اولویت ما استفاده از افراد واجد شرایط ساکن در منطقه 19 شهرداری تهران است.


اجرای تفاهم نامه استعدادیابی بکوجا با شهرداری


لطفی زاده ماموریت مهندس ناصحی را سازمان دهی برای ارائه خدمات مشاوره و تحلیل و ارائه نتیجه آزمون های استعدادسنجی به آزمون افرادی که در آزمون های استعدادسنجی شرکت می نمایند عنوان کرد و از ایشان خواست تا برنامه ریزی لازم برای این کار را داشته باشند.

موسس بکوجا با اشاره به تجربه‌های مشابه در اجرای تفاهم‌نامه‌های پیشین با سازمان‌های مختلف، به شیخ‌الاسلام‌زاده توصیه کرد تا مکاتبات و فعالیت‌ها را، تا حد ممکن غیرحضوری پیگیری نماید تا اجرای تفاهم‌نامه، دچار کندی و پیچیدگی‌های ناشی از بروکراسی  اداری نگردد. وی افزود: به همین دلیل در متن تفاهم نامه امضاء شده، پذیرش مکاتبات مجازی، به عنوان مکاتبات رسمی گنجانده شده است.

سیدعلی لطفی زاده  از حاضران در جلسه خواست که برای ایجاد یک همکاری پایدار و ثمربخش در زمینه ارائه خدمت به مردم منطقه، کیفیت ممتازی از فعالیت را به نمایش بگذارند و به منظور تضمین کیفیت و استمرار ارائه این خدمت، اظهار امیدواری کرد که گام‌های آغازین آن، به لطف خدا و در سایه همکاری جمعی محکم و استوار برداشته شود.

در پایان جلسه، آقای مهندس ناصحی و خانم فیاضی، ورود مهندس شیخ‌الاسلام‌زاده به مجموعه بکوجا را خوشامد گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند. شیخ‌الاسلام‌زاده نیز با تشکر از محبت ایشان و حضور در جمع بکوجا، از آشنایی با ایشان اظهار خوشوقتی نمود.

همچنین مقرر گردید که به منظور پیگیری مستمر و دقیق روند اجرای تفاهم با شهرداری منطقه 19، جلسات هفتگی در این مورد، مشابه جلسه امروز، در روزهای شنبه هر هفته و با حضور اعضای این جلسه و عندالزوم افراد دیگرتشکیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *