اخبار بکوجا 1399.01.26

به نام خدا

1- در ساعت 16:30 روز دوشنبه 1399/01/25 جلسه ویدیویی با حضور جناب آقای مهندس جواد رادسعید و آقایان مهندسین جمالی و یزدانی مدیرعامل محترم و مدیر فروش محترم شرکت آیکن که صاحب امتیاز و تولیدکننده نرم افزار اتوماسیون اداری فرزین می باشند تشکیل و در نهایت مدیران محترم شرکت آیکن، با واگذاری نسخه ای از سیستم اتوماسیون اداری فرزین به مجموعه "بکوجا" بدون دریافت وجه و به عنوان آورده معنوی در جهت کمک به شکل گیری این فعالیت موافقت نمودند. بدینوسیله ضمن تشکر از مدیران محترم شرکت آیکن و آرزوی توفیق و اجر الهی برای ایشان، از برادر ارجمند جناب آقای مهندس جواد رادسعید که زحمت پیگیری و رایزنی و فراهم شدن این شرایط را متقبل شدند صمیمانه سپاسگزاری و از خداوند موفقیت بیشتر ایشان را مسئلت می نماید.

2- با توجه به مشخص شدن سامانه اتوماسیون اداری فرزین به عنوان سامانه ارتباطی همکاران "بکوجا"، مقرر شد تا جناب آقای مهندس جواد رادسعید هماهنگی های لازم را جهت استقرار این سامانه در هفته جاری به عمل آورند. در همین راستا سرکار خانم فرشته لاله، مشخصات فنی دو دستگاه از کامپیوترهایی که به عنوان سرور در اختیار می باشد را به جناب آقای رادسعید منعکس و به عنوان مسئول پیگیری راه اندازی و راهبری سامانه اتوماسیون مجموعه "بکوجا"، معرفی و فعالیت خود را آغاز نمودند.

3- با توجه به تعیین تکلیف سامانه اتوماسیون اداری و فراهم شدن برقراری ارتباط اداری با همکاران و درنتیجه آماده شدن شرایط برای آغاز فعالیت همکاران "بکوجا" در سراسر کشور، هماهنگی لازم با آقای مهندس محسن سلطانی که مسئولیت پیاده سازی اهداف بکوجا در استان مازندران را برعهده دارند به عمل آمد تا ایشان نسبت به معرفی نمایندگان مورد نظرشان در 22 شهرستان و 56 بخش، 131 دهستان، 58 شهر و 2917 آبادی دارای سکنه این استان با اولویت نمایندگان شهرستانی اقدام نمایند. همچنین شهرستان، بخش، دهستان و آبادی پایلوت مورد نظر خود جهت آغاز فعالیت های آزمایشی را معرفی نمایند.

4- با حضور جناب آقای محمدجواد شفاه و دوست ایشان، جناب آقای امینی، جلسه هماهنگی فعالیت های رسانه ای- فرهنگی در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 1399/01/25 برگزار شد و به درخواست جناب آقای شفاه بنا بر این شد که ایشان از روز سه شنبه 1399/01/26 بصورت مرتب در محل دفتر "بکوجا" حاضر و کارهای مرتبط با زحمتی که داوطلبانه عهده دار شده اند را پیگیری نمایند.

5- سرکار خانم هانیه پاشایی، اطلاعات دیگری را در ارتباط با شرح خدمات مطالعات " تهیه بانک اطلاعات اراضی کشاورزی و باغی ایران ومنطقه بندی کشت و تعیین سیستم آبیاری مناسب و نحوه بهینه تامین منابع آب مورد نیاز برای کشت 45 نوع محصول زراعی و باغی ایران براساس آخرین تجربیات ایران و جهان" ارسال نمودند که مجددا از پیگیری داوطلبانه و همکاری ایشان قدردانی می نماید.

6- نسخه آزمایشی استعدادسنجی در رده سنی 18 تا 30 سال برای آقای روح الله بختیاری ارسال شد.

7- نسخه 3 از جدول برآورد هزینه های هر شخص در طول دوره زندگی از جنینی تا مرگ برای آقای سید امین توکلانی ارسال تا انشاءالله پدر و مادر ایشان به صورت جداگانه، نسبت به تکمیل این جدول اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *