اخبار بکوجا 1399.02.22

به نام خدا

1)انعکاس خطاهای شناسایی شده بر روی کدنویسی و نیز وضعیت SEO در ارتباط با "سایت bekooja.com" به جناب آقای مهندس رادسعید به منظور برنامه ریزی جهت رفع آنها.

2) 3 نمونه پلان جدید سه خوابه ویلایی برای "خانه پیش ساخته" براساس نقطه نظرات دزیافتی از جناب آقای مهندس ادیب فر و سرکار خانم مهندس متقی‌پور تولید و برای اظهار نظر ایشان و تنی چند از دوستان دیگر ارسال گردید.

3) مقاله "کمبود عرضه و فرهنگ مصرف نقدینگی دو عامل مهم گرانی خودرو" از سوی سیدعلی لطفی زاده تهیه و پس از دریافت نقطه نظرات جناب آقای حیدری، بر روی سایت بارگذاری گردید.

4) جلسه هماهنگی برای دریافت اطلاعات هواشناسی و نیز اطلاعات مربوط به مساحت و جمعیت پیش بینی شده در تهیه طرح جامع شهرها و نیز سال افق طراحی طرح های جامع شهری با حضور سرکار خانم پاپی و سرکار خانم لاله در ارتباط با طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" برگزار و مقرر شد تا از طریق سازمان هواشناسی و نیز معاونت شهرسازی و معمار وزارت راه و شهرسازی اطلاعات مذکور دریافت گردد.

5) اطلاعات تکمیلی جهت دریافت "مجوز نشریه دیجیتالی برخط" از طریق سایت مجوز فعالیت رسانه های دیجیتال (وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) بارگذاری گردید و دریافت گواهی امضاء و گواهی عدم سوء پیشینه به روزهای بعد موکول شد.

6) تصویر ثبت نام برای دریافت مجوز نشریه برخط دیجیتال بر روی سایت ساماندهی رسانه های دیجیتال (وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) بارگذاری و مراحل "دریافت لوگوی طلایی" از این سایت آغاز گردید.

7) جلسه دوم برای مذاکره در ارتباط با امکان استفاده از زیرساخت نرم افزاری شرکت بهینه ایران در انجام فعالیت های بکوجا در قالب "نرم افزار بکوجا" برای روز سه شنبه 1399/02/23 از سوی جناب آقای رادسعید هماهنگ گردید.

8) جلسه دوم تعریف فعالیت های مرتبط با "گردشگری" در حوزه اشتغال و بازتوزیع ثروت در کشور برای روز دوشنبه 1399/02/22 هماهنگ گردید.

9) سومین جلسه "تولید انیمیشن" های مورد نظر بکوجا با حضور جناب آقای ابوالفضل بانی و جناب آقای محمد ابوالحسنی برگزار و توافق شد تا چند انیمیشن حول محورهای معرفی بکوجا، کشاورزی و دام پروری، تولید مسکن، تولید خودرو و تولید پوشاک که از مهمترین اهداف اشتغال آفرین و اقتصادی سال 1399 می باشد از سوی جناب آقای ابوالحسنی و مجموعه "دیرین دیرین" تولید گردد. در این راستا مقرر شد تا محتوای مورد نیاز طرف یک هفته به تدریج از سوی بکوجا در اختیار دیرین دیرین قرار گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *