اخبار بکوجا 1399.03.21

به نام خدا

1- در ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 جلسه ای با حضور آقایان مهندس قدیم و حسام خادم صداقت درخصوص بررسی پیشرفت کار "مطالعات دارویی" توسط آقای حسام خادم صداقت برگزار شد و مطالب زیر مطرح گردید:

1-1) با توجه به عدم پیشرفت مناسب کار، مقرر شد تا به مدت یک هفته آقای خادم صداقت از ساعت 7 تا 8 صبح جهت تکمیل مطالعات در دست انجام در دفتر بکوجا حاضر شوند.

1-2) مقرر شد تا جناب آقای مهندس قدیم هماهنگی لازم جهت برگزاری نشستی با حضور جناب آقای دکتر پیرعلی را به عمل آورند.

2- جلسه حضوری با جناب آقای دکتر رسول احمدی و سرکار خانم مهندس احمدی برادرزاده ایشان که کارشناسی معماری را از دانشگاه زنجان دریافت و در حال تحصیل در ترم دوم مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری در دانشگاه تربیت مدرس می باشند در حضور جناب آقای مهندس هاشمی از ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 در دفتر بکوجا برگزار شد و سرکار خانم مهندس احمدی جهت همراهی در انجام مطالعات معماری طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" معرفی گردیدند.

3- جلسه بررسی پیشرفت کار " ایجاد شبکه ملی- مردمی بکوجا" از ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 با حضور جناب آقای مهندس قدیم برگزار و مطالب زیر مطرح شد:

3-1) آمادگی لازم برای حضور در استان مازندران و روستای منتخب برای اجرای آزمایشی بخش جمع آوری اطلاعات زیرساخت های تولیدی کشور در هفته آینده وجود داشته باشد که زمان دقیق آن پس از هماهنگی با آقای مهندس سلطانی اعلام خواهد شد.

3-2) با توجه به سوابق جناب آقای غروی در صنعت خودروسازی ایران، هماهنگی لازم با جناب آقای مهندس بابائیان به منظور برگزاری جلسه با ایشان صورت پذیرد.

3-3) بازدید از کارخانجات تام ایران خودرو و سازه گستر سایپا در فرصت مناسب و با رعایت ملاحظات مطرح شده تصمیم گیری گردد.

3-4) پیگیری لازم جهت دیدار جناب آقای مهندس محمود حجتی جهت اخذ راهنمایی برای فعالیت های مورد نظر در حوزه کشاورزی صورت پذیرد.

3-5) در حوزه صنعت نساجی و پوشاک نیز تلاش برای دستیابی به افراد صاحب نظر و مسلط در این حوزه ادامه یابد.

3-6)هماهنگی لازم جهت برگزاری نشست مجددی با جناب آقای دکتر محمدرضا شیخی در ارتباط با موضوع استعدادیابی برگزار گردد.

3-7) مقرر شد تا لیست افراد مورد نظر جهت مدیریت در استان ها و نیز مشخصات و ویژگی های افراد مورد نظر جهت نمایندگی بکوجا در شهرها، شهرستان ها، روستاها، دهستان ها و بخش ها در جلسه بعدی ارائه گردد.

4- اولین جلسه "مدیریت بازار بکوجا" با حضور سرکار خانم هاشمی، جناب آقای مهندس قدیم، جناب آقای مهندس امیرحسین مینایی و جناب آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده از ساعت 17:00 روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 برگزار شد و مطالب زیر مطرح گردید:

4-1) گزارشی از حداقل خانوار موردنیاز جهت خرید هریک از اقلام و محصولات تولیدی مورد حمایت بکوجا ارائه گردید.

4-2) پیشنهاد نحوه آغاز فعالیت و نقش خانواده های اعضاء اصلی بکوجا در حال حاضر در تنظیم شکل گیری این بازار پیشنهاد شد.

4-3) ضرورت تدوین الگوریتم های موردنیاز برای بازار بکوجا توسط سرکار خانم هاشمی تبیین شد.

4-4) سامانه فروش پیشنهادی شرکت بهینه ایران که در حال حاضر در یکی از فروشگاه های اینترنتی در حال استفاده می باشد مورد بررسی کلی قرار گرفت و مقرر شد تا قابلیت های آن توسط اعضای جلسه بررسی و در جلسه بعد مورد بررسی قرار گیرد.

4-5) یکی از پیشنهادات مطرح شده در جلسه، ارائه الگوریتم ها توسط شرکت بهینه ایران و اصلاح آنها براساس نیاز بکوجا توسط تیم حاضر و ارجاع به شرکت برای پیاده سازی بود که تصمیم گیری در ارتباط با آن به جلسه بعدی موکول شد.

4-6) بنا به اعلام جناب آقای مهندس رادسعید، شرکت بهینه ایران اعلام نموده که به دلایل فنی، قادر نیست تا سامانه بازار خود را زودتر از دوماه آینده در اختیار بکوجا قرار دهد، ضمن آنکه شرایط مالی پیشنهادی برای این واگذاری هم هنوز به صورت نهایی اعلام نشده است.

4-7) مقرر شد تا جلسات منظم "مدیریت بازار بکوجا" هر هفته ساعت 16:00 روزهای سه شنبه با حضور افراد حاضر در جلسه به علاوه آقای مهندس رادسعید در دفتر بکوجا برگزار گردد.

5- جلسه بررسی و تصمیم گیری درخصوص "برندسازی بکوجا" از ساعت 18:30 روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 و با حضور جناب آقای یوسف تیموری، سرکار خانم هاشمی، جناب آقای مهندس قدیم، جناب آقای مهندس مینایی و جناب آقای سید محمدمهدی لطفی زاده در دفتر بکوجا برگزار گردید. در این جلسه پس از طرح کلیات موضوع، جناب آقای تیموری توضیحات بسیار مفیدی در ارتباط با برند سازی مطرح نمودند و ضرورت وجود استراتژی و انتخاب نشان تجاری، چکش بصری و شعار مناسب براساس استراتژی اتخاذ شده را به عنوان نکات کلیدی کار برشمردند و هریک از اعضاء جلسه نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند و مقرر شد تا به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، جلسات منظمی در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 18:00 تا 20:00 در همین ارتباط برگزار گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *