اخبار بکوجا 1399.02.18

به نام خدا

1) جلسه "استعدادیابی" با حضور جناب آقای محمدی و خانم ها لاله، پاپی، پیرحاجاتی و جلالی فر از ساعت 14 تا 16 روز چهارشنبه 1399/02/17 با موضوع نهایی نمودن آزمون گروه سنی 19 تا 30 سال برگزار گردید و مقرر شد:

1-1) جدول پیشنهادی تلفیق نمرات آزمون های مختلف برای محاسبه امتیاز کل هر نفر توسط خانم پیرحاجاتی ظرف روز جاری برای همه همکاران ارسال و نقطه نظرات ایشان تا روز جمعه 1399/02/19 برای خانم پیرحاجاتی ارسال گردد. (همه همکاران)

2-1) جمع بندی جدول نتیجه نهایی و ارائه نمره کل آزمون هر فرد توسط خانم پیرحاجاتی برای خانم لاله ارسال تا در فایل مربوطه قرار گیرد. (خانم ها پیرحاجاتی و لاله)

3-1) سوالات آزمون های عمومی ورزش و هنر در فایل نهایی منظور گردد. (خانم لاله)

4-1) سوالات تخصصی ورزش و هنر در فایل نهایی منظور و چنانچه نمره هر نفر در آزمون عمومی این دو رشته از 85% بیشتر باشد، سوالات آزمون های تخصصی نیز در اختیار او قرار گیرد. (خانم لاله)

5-1) سوالات جدید مربوط به آزمون پیش از ازدواج و مشخصات همسر مناسب جایگزین سوالات قبلی گردد. (خانم لاله)

6-1) سوالات بخش دانش در مقطع کارشناسی در رشته های کشاورزی- دام پروری- عمران- برق و مکانیک ساختمان- معماری- خودرو- پوشاک و نساجی به فایل نهایی اضافه گردد. (خانم ها لاله و پاپی)

7-1) در فایل نهایی ترتیبی اتخاذ گردد تا هر فرد مشخصات کامل فردی خود، وضعیت تاهل، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی، مهارت ها، رشته هنری و رشته ورزشی که در آن آشنایی دارد را در ابتدا وارد نموده و متناسب با اطلاعات وارد شده، فقط سوالات مرتبط با آزمون های خود را مشاهده نماید. (خانم لاله)

8-1) ویژگی های مورد نیاز برای تصدی مشاغل اولویت دار شامل رشته های زراعت- باغبانی- آبیاری و زه کشی- مرتع و علوم دامی در موضوع کشاورزی و رشته های ساختمان سازی، خودروسازی و نساجی و پوشاک که از سوی همکاران گردآوری گردیده است در فایل نهایی منظور تا در صورت انطباق نتایج استعدادیابی فرد با هریک از رشته های مذکور، شغل متناسب به وی پیشنهاد و البته چنانچه نیاز به تقویت دانش یا مهارت در برخی زمینه ها داشته باشد، این موضوع نیز اعلام گردد. (خانم لاله)

9-1) فایل نهایی با لحاظ اصلاحات فوق تا روز جمعه 1399/02/19 در اختیار همه عزیزان قرار گیرد. (خانم لاله)

10-1) کلیه همکاران آزمون را در تا ظهر روز جمعه شخصا انجام دهند و اشکالات احتمالی فایل ارسالی را بلافاصله به خانم لاله منعکس و ایشان فایل اصلاح شده نهایی را تا غروب روز جمعه 1399/02/19 برای همه همکاران ارسال نمایند. (همه همکاران)

11-1) هریک از همکاران، آزمون را برای یکی از افرادی که نسبت به وی شناخت دارند در حضور خودشان برگزار و نتیجه پیشنهادی سیستم را با شناخت خود از ایشان مطابقت و نتیجه را تا پایان وقت روز یکشنبه 1399/02/21 برای خانم لاله ارسال نمایند. (همه همکاران)

2) اولین جلسه هماهنگی با جناب آقای مهندس سعید جلالی قدیری "دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران" در روز چهارشنبه 1399/02/17 برگزار شد. در این جلسه اهداف بکوجا تبیین و نکات زیر از طرف جناب آقای قدیری مطرح شد و مقرر شد تا جلسه دیگری با حضور ایشان در دفتر بکوجا جهت همکاری بیشتر برگزار گردد.

1-2) اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران ذیل تشکل های اتاق بازرگانی فعال می باشد و از تولید الیاف تا فروش پوشاک را در بر می گیرد.

2-2) صنعت پوشاک یک صنعت پایین دستی می باشد.
3-2) قاچاق و رنجیره تولید دو مسئله اصلی صنعت پوشاک است.
4-2) قیمت ارز در شکل گیری قاچاق پوشاک بسیار تعیین کننده است.
5-2) مقصود از قاچاق پوشاک، در حقیقت عمدتا (بالغ بر 90%) مربوط به قاچاق پوشاک استوک است و پوشاک استوک به پوشاکی که فصل فروش آن سپری گشته است اطلاق می گردد. چراکه پوشک استوک به صورت کیلویی به فروش می رود و قیمت فروش آن بعضا از قیمت پارچه مصرفی در تولید آن نیز کمتر است و به همین جهت امکان رقابت با تولید هیچ کشوری را ندارد.
6-2) مناطق آزاد یکی از مهمترین محل های عمده قاچاق و واردات بی رویه پوشاک به کشور می باشد و افزایش تعداد آنها ضربه بیشتری به این صنعت وارد می سازد.
7-2) در زنجیره تولید اشکالات زیادی داریم و یکی از مهمترین اشکالات عدم وجود دیتا می باشد.

3) جلسه "تامین منابع" با حضور آقاین حیدری و صادق پور از ساعت 17:30 روز چهارشنبه 1399/02/17 برگزار گردید و با توجه به استقبال گسترده مردم از بازار سرمایه در روزهای اخیر، استفاده از این بازار برای تامین منابع بخش تولید مسکن استیجاری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مدل اقتصادی آن توسط آقای حیدری و گزارش توجیهی آن توسط آقای صادق پور تا جلسه بعدی ارائه گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *