جمعه-18تیر1400-مهندس عیدمحمد فاروقی به عنوان نماینده بکوجا در استان گلستان منصوب شد.

به نام خدا

مهندس عیدمحمد فاروقی به عنوان نماینده بکوجا در استان گلستان منصوب شد

1400/04/18

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از انتصاب مهندس عید محمد فاروقی به عنوان نماینده بکوجا در استان گلستان خبر داد.

عید محممد فاروقی

براساس این گزارش مهندس سید علی لطفی زاده موسس بکوجا طی حکمی مهندس عیدمحمد فاروقی را به عنوان نماینده بکوجا در استان گلستان منصوب کرد.

در این حکم با اشاره به سوابق، تخصص، تعهد و شایستگی های مهندس فاروقی، بر تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا، شبکه ملی نخبگان بکوجا و استعدادسنجی از عموم مردم استان تاکید گردیده است.

مهندس لطفی زاده در این حکم، مهمترین هدف بکوجا را کارآفرینی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم از طریق افزایش تولید در همه واحدهای تولیدی از طریق بهبود بهره‌وری و بکارگیری دانش، فناوری و نوآوری با اولویت دستیابی به خودکفایی در محصولات راهبردی دانسته و با عنایت به ظرفیت استان گلستان برای تحقق خودکفایی در تولید دانه های روغنی و پنبه در کشور، خواستار تلاش مضاعف مهندس فاروقی در این دو موضوع شده است.

لازم به ذکر است که مهندس عیدمحمد فاروقی دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته کشاورزی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بوده و در حال حاضر علاوه بر کارشناس رسمی دادگستری در رشته مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) از پنبه کاران استان نیز محسوب می گردد.

رونوشت حکم انتصاب مهندس فاروقی برای استاندار استان گلستان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس صدا و سیمای مرکز گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، رییس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان، رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر در استان و مدیر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان نیز ارسال گردیده است.

 

متن حکم مهندس عید محمد فاروقی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *