یکشنبه-21 شهریور1400-سومین نشست با مدیران بکوجا در غرب استان مازندران.

به نام خدا

سومین نشست با مدیران بکوجا در غرب استان مازندران

یکشنبه 1400/06/21

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزار سومین جلسه مدیران بکوجا در شهرستان های غرب استان مازندران خبر داد.

در این جلسه که به صورت تصویری و از ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1400/06/20 برگزار شد، افراد زیر حضور داشتند:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  3. سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل
  4. محمد معصومی نماینده بکوجا در شهرستان چالوس
  5. نجفقلی منصورکیا نماینده بکوجا در شهرستان تنکابن

ضمنا آقای سید شعاع موسوی نماینده بکوجا در شهرستان نوشهر و نیز نمایندگان بکوجا در شهرستان های کلاردشت، عباس آباد و رامسر در این جلسه غایب بود.

سیدعلی لطفی زاده -موسس بکوجا
محسن سلطانی
حشمت الله سبطی
محمد معصومی
نجفقلی منصور کیا
سید علی لطفی زاده محسن سلطانی سید حشمت الله سبطیمحمد معصومینجفقلی منصورکیا 

در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده موسس بکوجا از نمایندگان بکوجا در شهرستان های استان مازندران خواست در معرفی نمایندگان باقیمانده در زیرمجموعه خود تسریع نمایند. لطفی زاده با اشاره به ضرورت توجیه کشاورزان برای کشت ارقام پرمحصول و ضرورت تهیه بذر برای آنان، از نمایندگان بکوجا خواست تا در این زمینه فعالیت جدی تری داشته باشند.

 براساس این گزارش، در این جلسه مهندس نجفقلی منصورکیا معرفی نمایندگان خود در بخش ها و دهستان های شهرستان تنکابن را به فردا یکشنبه 1400/06/21 موکول نمود.

همچنین پیرو مذاکرات انجام شده در جلسه گذشته تصمیم بر این شد که روز یکشنبه هفته آینده مصادف با 1400/06/28 جلسه حضوری با نمایندگان بکوجا در شهرستان های چالوس، نوشهر و کلاردشت در شهر چالوس به میزبانی آقای مهندس معصومی و همچنین جلسه با نمایندگان بکوجا در شهرستان های عباس آباد، تنکابن و رامسر در شهر تنکابن و به میزبانی آقای مهندس منصورکیا برگزار گردد.

همچنین مقرر شد تا در جنب جلسه حضوری در تاریخ فوق، بازدید از مزرعه بزرگ برنج در تنکابن و نیز دیدار با مسئولین ایستگاه تحقیقات برنج شهید شیرودی کشور در چپرسر تنکابن نیز انجام و در مسیر بازگشت از کارگاه قالی بافی خانم فاطمه کاووسی در کلاردشت نیز بازدید شود.

-اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *