چهارشنبه-2تیرماه1400-تامین سم و کود تضمین شده در فروشگاه اینترنتی بکوجا - سرسرابازار

به نام خدا

تامین سم و کود تضمین شده در فروشگاه اینترنتی بکوجا - سرسرابازار

1400/04/02

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از تفاهم بکوجا با شرکت سازه های یادنگار با نشان تجاری سبنکو برای تامین سم و کود مورد نیاز کشاورزان خبر داد.

    بکوجا                                                 سینکو-تولیدکننده کودوسم

به موجب این گزارش، با توجه به گزارش های متعددی که در ارتباط با عرضه سم و کود تقلبی در بازار از سوی کشاورزان و نمایندگان بکوجا در استان مازندران دریافت گردیده بود و انتظار همراهان بکوجا برای ارائه راه حلی جهت رفع این مشکل، تفاهمات اولیه برای عرضه مستقیم سم و کود تولیدی شرکت سازه های یادنگار با برند تجاری سینکو با رییس هیات مدیره این مجموعه صورت گرفته تا محصولات این شرکت به صورت تضمبن شده و تعهد شده براساس مشخصات فنی مندرج بر روی محصولات و به قیمت کارخانه در اختیار کشاورزان محترم قرار گیرد.

این تفاهم در جریان جلسه مجازی که از ساعت 16:00 روز دوشنبه 1400/03/31 و  با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس عقیل قدیم از همکاران بکوجا و مهندس علیرضا دهقان رییس هیات مدیره شرکت سازه های یادنگار با نشان تجاری سینکو برگزار گردید انجام شد.


عقیل قدیم
سیدعلی لطفی زاده
آقای دهقان
عقیل قدیمسیدعلی لطفی زاده علیرضا دهقان


مهندس دهقان مهمترین عوامل رواج ارائه محصولات تقلبی در بازار را افزایش قابل توجه قیمت ها و تمایل کشاورزان به تهیه محصولات با قیمت پایین تر بدون توجه به کیفیت و همچنین ارائه محصولات تقلبی در بسته بندی های شرکت های معتبر توسط سودجویان برشمرد و نبود نظارت صحیح و ساز و کار ناکارآمد نظارتی را موجب گسترش این پدیده خطرناک عنوان کرد.

براساس این تفاهم مقرر شده تا محصولات سینکو در فروشگاه اینترنتی بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی با برند سرسرابازار در اختیار کشاورزان محترم قرار گیرد.

شرکت سازه های یادنگار نیز متعهد به پاسخگویی به سوالات احتمالی کشارزان و یا جبران خسارت احتمالی وارده به آنان در صورت عملکرد نامطلوب سم و کود تحویلی خواهد بود.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از احتمال عرضه تهاتری این محصولات به منظور حفظ سرمایه در گردش موردنیاز تولیدکنندگان نیز خبر داده و تصمیم گیری نهایی در این ارتباط را به بررسی های بیشتر موکول نموده است.

بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) امیدوار است تا این حرکت در کنار تضمین درآمد معادل ارزش روز محصول تولیدی در سال قبل، تضمین بهره‌وری و تعهد فروش محصولات تولیدی کشاورزان، دغدغه های آنان برای ورود به کشت ارقام پرمحصول برنج و افزایش تولید واحد سطح انواع محصولات کشاورزی را به طور کامل برطرف نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *