یکشنبه-19 اردیبهشت 1400-بازدید از واحدهای تولیدی پیشرو - رویکرد جدید شبکه ملی-مردمی مازندران

به نام خدا

بازدید از واحدهای تولیدی پیشرو - رویکرد جدید شبکه ملی-مردمی مازندران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی، بازدید از واحدهای تولیدی پیشرو در استان مازندران در دستور کر شبکه ملی-مردمی این استان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، این تصمیم در جلسات روزانه شبکه ملی-مردمی استان مازندران و به منظور استفاده از تجربیات و آموخته های تولیدکنندگان پیشرو برای سایر تولیدکنندگان استان اتخاذ گردیده است.

براساس این گزارش، لیست تولیدکنندگان پیشرو استان که در ارزیابی های سنوات مختلف مورد شناسایی و تقدیر در سطح ملی و استانی قرار گرفته اند تهیه و به شرح زیر در اختیار نمایندگان بکوجا قرار گرفته تا متناسب با موقعیت استقرار هریک از واحدها در شهرستان های مختلف، نسبت به بازدید و تهیه گزار از آن ها اقدام و گزارش مربوطه در زیرساخت های اطلاع رسانی بکوجا منتشر گردد.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از معرفی پژوهشگران و محققین به واحدهای تولیدی پیشرو برای افزایش بهره وری و بهبود کیفی و کمی تولید با هدف دستیابی به تولیدات دارای مزیت رقابتی و صادراتی خبر داد و افزود، یکی از مهمترین اهداف برقراری ارتباط با تولیدکنندگان پیشرو، تشویق آنان به استفاده بیشتر از دانش و فناوری روز و استفاده از پژوهشگران و محققین و صاحب نظران برای بهبود تولید می باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، معرفی افراد مستعد و فعال در حوزه تولید توسط تولیدکنندگان پیشرو به منظور استفاده از ظرفیت آنان در شبکه ملی-مردمی بکوجا را هدف دیگر از برقراری ارتباط با تولیدکنندگان پیشرو عنوان نموده است.

پیش بینی می شود تا بازدید از واحدهای پیشروی تولیدی در استان مازندران تا پایان مهرماه سال 1400 به انجام یرسد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *