دوشنبه-13تیر1401-بیست و یکمین جلسه هماهنگی استعدادسنجی-ضرورت سازماندهی زیرساختی برای توسعه فعالیت ها.

به نام خدا

بیست و یکمین جلسه هماهنگی استعدادسنجی-ضرورت سازماندهی زیرساختی برای توسعه فعالیت ها

(دوشنبه 1401/04/13)


روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مردم‌نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه هماهنگی میان همکاران بکوجا برای ارائه خدمات استعدادسنجی خبر داد.


بر اساس این گزارش در این جلسه که به صورت تصویری و از ساعت 21:00 روز یکشنبه 1401/04/12 برگزار شد، افراد زیر حضور داشتند:

  1. سیدعلی لطفی زاده؛ موسس بکوجا
  2. فرزاد ناصحی؛ همکار بکوجا در حوزه استعدادسنجی
  3. مریم قانع‌پور؛ همکار بکوجا در حوزه استعدادسنجی
  4. فرشته لاله؛ مسئول سامانه‌های دفتر مرکزی بکوجا
  5. امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده؛ از همکاران دفتر مرکزی بکوجا 


سیدعلی لطفی زاده- موسس بکوجافرزاد- همکار افتخاری بکوجاسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده- همکار بکوجا
سیدعلی لطفی زاده
فرزاد ناصحیسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده

در ابتدای این جلسه مجازی، مهندس لطفی زاده موضوع جلسه را، آمادگی برای توسعه فعالیت استعدادسنجی در هفته‌های آینده عنوان کرد. همچنین با توجه به تفاهم‌نامه موجود بین بکوجا و شهرداری منطقه 19 در حوزه استعدادسنجی، از انتصاب شهردار منطقه 19 تهران، به سمت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد و به امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده توصیه کرد که این موضوع را در همکاری با شهرداری این منطقه مد نظر قرار دهد. وی همچنین از آغاز مذاکرات برای فعالیت استعدادسنجی بکوجا در استان خراسان جنوبی و ارتباط با دانشگاه بیرجند خبر داد.


ارائه خدمات استعدادسنجی رایگان به کارمندان بهزیستی کرمان 

موسس بکوجا، با اشاره به در پیش بودن هفته بهزیستی از 21 تا 27 تیرماه و درخواست اداره کل بهزیستی استان کرمان، برای ارائه خدمات استعدادسنجی رایگان به فرزندان کارکنان این سازمان در هفته بهزیستی، از آقای مهندس ناصحی خواست تدارک لازم برای آمادگی در این زمینه را داشته باشند.

فرزاد ناصحی، ابراز امیدواری کرد همکاری بکوجا با دانشگاه‌ها، منجر به توسعه علمی و روانشناختی آزمون‌های استعدادسنجی گردد.

خانم دکتر قانع‌پور با اشاره به انتشار فراخوان جذب کارآموز و بازخورد کمی که از آن دریافت شده است، خواستار بررسی بیشتر و بهبود متن فراخوان جذب روانشناسان گردید که این پیشنهاد مورد موافقت آقای مهندس لطفی‌زاده قرار گرفت.


سیدعلی لطفی زاده- فرشته لاله- فرزاد ناصحی- مریم قانع پور- امیرعلی شیخ الاسلام زاده


فرزاد ناصحی با اعلام آمادگی در این مورد، موضوع همکاری با موسسه هدایت فراگیر استعدادهای برتر را نیز خاطرنشان کرد و گفت: می‌توانیم از ظرفیت‌های آن موسسه نیز در صورت لزوم استفاده کنیم. مهندس لطفی زاده  در پاسخ وی بیان داشت: در تلاش هستیم که این موسسه در بوستان ولایت از منطقه 19 مستقر گردد، لیکن مشکلاتی از لحاظ مالی با شهرداری برای ایشان وجود دارد.


انتشار فراخوان در وبسایت های مرتبط 

ناصحی به شیخ‌الاسلام‌زاده پیشنهاد کرد که برای انتشار فراخوان، از ظرفیت وبسایت‌های جاب‌ویژن، ایران تلنت، کاربوم، فریلنسر و غیره استفاده کند تا فراخوان به دست جامعه آماری بزرگتری برسد. خانم قانع‌پور نیز، با بررسی متن موجود فراخوان، برخی مفاد فراخوان منتشر شده را ابهام‌آمیز دانست و گفت: در صورت ویرایش متن فراخوان و بازبینی در آن، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

مهندس لطفی زاده، نوع فعالیت مندرج در فراخوان را، به عنوان یک کار دانشجویی بسیار مناسب دانست و از خانم قانع‌پور و آقای ناصحی خواست که با توجه به ارتباط نزدیک‌تر این عزیزان با جامعه روانشناسی و دانشجویان این حوزه، در انتشار فراخوان همکاری پررنگ‌تری داشته باشند.


انتشار فراخوان دعوت به همکاری در گروه ها و کانال های دانشجویان روانشناسی

خانم قانع‌پور گفت: فراخوان جذب کارآموز برای ترویج استعدادسنجی را، در گروه‌ها و کانال‌هایی که مشاوران و دانشجویان روانشناسی در آن حضور دارند ارسال خواهیم نمود. وی همچنین با اشاره به سابقه همکاری خود با شهرداری، گریزی به ظرفیت سرای محلات در دسترسی به شهروندان هر محله نیز داشت و به شیخ‌الاسلام‌ زاده پیشنهاد داد که برای انتشار فراخوان، از ظرفیت این سراها نیز استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *