یکشنبه-28شهریور1400-توافق با آموزش و پرورش - انتخاب بخش های بندپی شرقی و غربی برای استعدادسنجی دانش آموزان مدارس.

به نام خدا

توافق با آموزش و پرورش - انتخاب بخش های بندپی شرقی و غربی برای استعدادسنجی دانش آموزان مدارس

یکشنبه 1400/06/28

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دومین دیدار سید علی لطفی زاده موسس بکوجا  با علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه 1400/06/23 خبر داد.

در این دیدار که مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و محمد شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران نیز حضور داشتند، مهندس لطفی زاده از اجرای آزمایشی استعدادسنجی در یکی از روستاهای بخش بندپی و یکی از روستاهای بخش مرکزی بابلسر خبر داد و با اعلام اینکه سامانه استعدادسنجی بکوجا با عنوان پلکان، آماده استفاده عموم مردم کشور از آن می باشد، به دکتر سعدی پور پیشنهاد نمود تا نسبت به آغاز استعدادسنجی دانش آموزان مدارس یکی از بخش های تابعه شهرستان بابل با استفاده از این سامانه اقدام نماید.


علی رضا سعدی پور- سیدعلی لطفی زاده


لطفی زاده با اشاره به هماهنگی های انجام شده با سازمان بهزیستی کل کشور برای انعقاد تفاهم نامه همکاری و معرفی بکوجا به ادارات کل بهزیستی در همه استان ها و همچنین هماهنگی با سازمان نظام روانشناسی برای استفاده از ظرفیت واحدهای مشاوره حقوقی و نیز افراد حقیقی واجد شرایط برای ارائه خدمات مشاوره به مردم کشور خبر داد.

سید علی لطفی زاده همچنین معرفی مشاورین ذیصلاح در سامانه استعدادسنجی پلکان به نشانی Bekooja.ir را از دیگر بسترسازی های انجام شده عنوان کرد و از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تا در استفاده از این زیرساخت برای دانش آموزان استان مازندران پیش قدم باشد.

لطفی زاده کمک به تصمیم گیری درست توسط مردم و بویژه نوجوانان و جوانان در سه تصمیم مهم زندگی یعنی انتخاب رشته تحصیلی، اننخاب شغل و انتخاب همسر را موجب پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی و در عین حال زمینه ساز شکوفایی استعدادها و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و ایجاد رضایت در زندگی عموم مردم عنوان و بر لزوم همه گیری موضوع استعدادسنجی و کمک به شکوفایی استعدادها و هدایت زندگی مردم براساس علایق و استعدادهایشان تاکید کرد.


علیرضا سعدی پور- محمدشعبانی


در ادامه این دیدار دکتر سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران نیز با استقبال از پیشنهاد مهندس لطفی زاده موسس بکوجا، از آقای شعبانی معاون پرورشی اداره کل خواست تا طی نشستی با خانم خیرخواهان که مسئولیت استعدادسنجی بکوجا در استان مازندان را بر عهده دارد، هماهنگی های لازم برای استعدادسنجی از دانش آموزان بخش های بندپی غربی و شرقی از توابع شهرستان  بابل را به عمل آورند.

آقای شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران هم با اشاره به اجرای برخی طرح های هدایت شغلی در مدارس کشور، از پیشنهادات بکوجا استقبال و آمادگی خود برای برگزاری جلسه هماهنگی و اجرای استعدادسنجی و ارائه مشاوره به دانش آموزان استان به صورت مرحله ای را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *