جمعه-2مهر1400-استعدادسنجی دانش آموزان-هماهنگی با معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مازندران.

به نام خدا

استعدادسنجی دانش آموزان-هماهنگی با معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مازندران

جمعه 1400/07/02

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دیدار سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، صدیقه خیرخواهان مسئول استعدادسنجی بکوجا در استان مازندران و سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل با محمد شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در ساعت 9:00 روز دوشنبه 1400/06/29 خبر داد.

سیدعلی لطفی زاده- محسن سلطانی-سید حشمت الله سبطی- محمدشعبانی- صدیقه خیرخواهان

براساس این گزارش، این دیدار به دنبال دیدار هفته گذشته مسئولین بکوجا با دکتر سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران و توافق برای اجرای آزمایشی استدادسنجی دانش آموزان مدارس بخش بندپی از توابع شهرستان بابل برگزار شد.

سیدعلی لطفی زاده- محمدشعبانی

در این دیدار جزئیات بیشتری از برنامه استعدادسنجی بکوجا مطرح و آقای شعبانی آمادگی کامل خود برای همکاری با این طرح را اعلام کرد. شعبانی با استقبال از اینکه خانم خیرخواهان مسئول استعدادسنجی بکوجا در استان مازندران از بازنشستگان آموزش و پرورش و همکاران فعال در انجمن اسلامی دانش آموزی بوده است، اظهار امیدواری نمود تا این همکاری منجر به شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان استان گردد.

سیدعلی لطفی زاده- محسن سلطانی-سید حشمت الله سبطی- محمدشعبانی- صدیقه خیرخواهان

در خاتمه این دیدار مقرر شد تا درخواست بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی و نوع همکاری مورد انتظار از آموزش و پرورش استان به صورت روشن و مکتوب به اداره کل منعکس تا براساس آن هماهنگی های بعدی در اسرع وقت صورت پذیرد.


-اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *