اخبار بکوجا 1399.01.17

به نام خدا

  1. به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و در کشورمان و توصیه به ایجاد فاصله اجتماعی به جهت جلوگیری از انتقال این ویروس،برخی از جلسات را به صورت ویدئویی برگزار می کنیم. از جمله جلسه روز پنجشنبه 1399/01/14 درخصوص بررسی وضعیت فنی سایت www.bekooja.com و همچنین آخرین وضعیت طراحی نرم افزار طرح "بکوجا" با شرکت آقایان مهندس رادسعید و مهندس میرزایی و سرکار خانم هاشمی به صورت ویدئویی برگزار شد. در این جلسه ضمن تشکر از دوستانی که زحمت راه اندازی سایت را در هفته ماقبل پایانی اسفند 1398 متقبل شدند، مواردی برای بهبود وضعیت سایت از جمله درج شمارگان بازدید، فعال نمودن لینک های دسترسی به صفحات مجازی، فراهم آوردن امکان دسته بندی موضوعی ویدئوها، انیمیشن ها، موشن ها و مقالات و همچنین فعال نمودن امکان جستجو در محتوای سایت و برخی اصلاحات دیگر مطرح گردید.
  2. همچنین به منظور فراهم نمودن امکان ارتباط با همکارانی که به تدریج در سراسر کشور به این طرح ملحق می شوند، پس از بحث و بررسی مقرر شد تا از نرم افزارهای اتوماسیون اداری موجود در بازار استفاده شود که در همین رابطه مشخصات 39 نرم افزار موجود در بازار در قالب یک فایل مقایسه ای تهیه و جهت تصمیم گیری در اختیار دوستان قرار گرفت. امید است که ظرف این هفته، درخصوص نرم افزار اتوماسیون اداری تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.
  3. اقدام دیگری که از طریق فضای مجازی در جهت پیشرفت کارها صورت گرفته است، درخواست اعلام نیازهای یک فرد از زمان شکل گیری نطفه تا پایان زندگی بوده است. این کار با هدف برآورد هزینه های یک فرد در طول دوره زندگی و در عین حال برآوردی از اقلام مصرفی و موردنیاز وی در این دوره به منظور استفاده از نتیجه در مدل اقتصاد ایران صورت گرفته است. در این راستا درخواست مشارکت فکری برای 35 نفر از دوستان ارسال و با دریافت پاسخ 19 نفر از عزیزان در مدت زمان 48 ساعت، فرم اولیه برای این کار شکل گرفته است. در گام بعدی برآوردی از مجموع نیازهای منجر به هزینه یک نفر در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت تا نظر خود را اعلام نمایند. در نهایت این جدول برای 10 دهک هزینه ای جامعه تهیه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *