دوشنبه-3 خرداد1400-هم فکری با آقای دکتر احسانی در مازندران .

به نام خدا

هم فکری با آقای دکتر احسانی در مازندران

دوشنبه ١٤٠٠/٠٣/٠٣


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)، از برگزاری جلسه همفکری میان نمایندگان بکوجا و آقای دکتر علی احسانی در اتاق بازرگانی و صنایع استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش، در این دیدار که آقایان سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، مهندس سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل، مهندس ولی پور نماینده بکوجا در شهرستان ساری حضور داشتند، آخرین اقدامات و دستاوردهای بکوجا مطرح و مورد همفکری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، آخرین وضعیت تشکیل شبکه ملی- مردمی بکوجا، تشکیل شبکه نخبگان، عقد قرارداد میان تولیدکنندگان و محققین، تاسیس سازمان مردم نهاد بکوجا، ارتباطات میان بکوجا و مجلس و دولت از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه  مطرح شد.


دکتر علی احسانی
محسن سلطانی
سید علی لطفی زاده
حشمت الله سبطی
مهندس ولی پور
علی احسانیمحسن سلطانیسید علی لطفی زاده حشمت الله سبطیابوالحسن ولی پور



در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده از دیدار مجدد آقای دکتر احسانی و همراهی های ایشان در تحقق اهداف بکوجا قدردانی نمود.

در این جلسه آقای دکتر احسانی ضمن ارائه نقطه نظراتی درخصوص نام مجموعه بکوجا، به طرح در حال بررسی در کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد و پیشنهاد نمود تا در این طرح و طرح های مشابه، اهداف و برنامه های بکوجا نیز لحاظ گردد.

آقای دکتر احسانی به اهمیت استان گلستان در تولید کلزا و پنبه در کشور نیز اشاره نمود و از انتخاب این استان برای ادامه فعالیت شبکه سازی بکوجا استقبال و افرادی را برای همکاری با بکوجا در استان گلستان پیشنهاد نمود.

در خاتمه جلسه مقرر شد تا نشست های ماهیانه میان مسئولین بکوجا در استان مازندران و آقای دکتر احسانی به صورت منظم برگزار و از راهنمایی و همفکری ایشان استفاده گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *