یکشنبه-12تیر1401-سومین جلسه هماهنگی همکاران بکوجا، برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با شهرداری منطقه 19 تهران.

به نام خدا

سومین جلسه هماهنگی همکاران بکوجا، برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با شهرداری منطقه 19 تهران

(یکشنبه 1401/04/12)

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مردم‌نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)، جلسه سوم هماهنگی میان دست‌اندرکاران بکوجا برای استعدادسنجی از مردم منطقه 19 تهران، در تاریخ شنبه1401/04/10 به صورت تصویری و از ساعت 22:00 برگزار شد و در این جلسه افراد زیر حضور داشتند:

  1. سید علی لطفی‌زاده؛ موسس بکوجا
  2. فرزاد ناصحی؛ همکار بکوجا در امر استعدادسنجی
  3. رضا فرخی‌راد؛ مدیرعامل شرکت تولید کننده نرم افزار استعدادسنجی بکوجا
  4. فرشته لاله؛ مسئول سامانه های بکوجا
  5. امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده؛ همکار دفتر مرکزی بکوجا و نماینده بکوجا در همکاری با شهرداری19

سیدعلی لطفی زاده- موسس بکوجا
فرزاد- همکار افتخاری بکوجا
رضا فرخی راد-همکار بکوجاهمکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لالهسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده- همکار بکوجا
سیدعلی لطفی زاده
فرزاد ناصحیرضا فرخی رادفرشته لالهسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده


شروع فعالیت استعدادسنجی در منطقه 19 با همکاری سرای محلات

در ابتدای جلسه نماینده بکوجا در همکاری با شهرداری منطقه 19، به آخرین مذاکرات و هماهنگی انجام شده با نماینده شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شده است که انشالله در روز سه‌شنبه 1401/04/14، جلسه‌ای حضوری با مدیران سرای محلات منطقه 19 برای تشریح فعالیت استعدادسنجی از مردم منطقه و جلب همکاری ایشان داشته باشیم. همچنین در این روز، بازدید میدانی از سرای محلات نیز انجام خواهد شد.

شیخ‌الاسلام‌زاده با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با شهردار منطقه 19 و حضور قریب‌الوقوع کارشناس بکوجا در ساختمان مرکزی این منطقه از معرفی خانم تینا درخشان دانش آموخته رشته روانشناسی به عنوان اولین نماینده بکوجا در این ساختمان، به محض آماده شدن زیرساخت‌ها توسط شهرداری خبر داد.

سومین جلسه هماهنگی همکاران بکوجا، برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با شهرداری منطقه 19 تهران

 

توجیه کامل نمایندگان و کارشناسان بکوجا برای انتقال تجربه در زمینه تفسیر آزمون‌ها

در ادامه جلسه، مهندس فرزاد ناصحی، به ارائه گزارشی پیرامون مشاوره‌های پس از آزمون‌های استعدادسنجی پرداخت و گفت: 3 آزمون MBTI، هالند و گاردنر در بسته پیشنهادی برای استعدادسنجی قرار دارند و پیشنهاد می‌کنم کارشناسان بکوجا که در اماکن مرتبط با شهرداری منطقه 19 تهران مستقر خواهند شد، پس از دریافت آموزش های لازم، در کمک به تفسیر نتایج آزمون ها برای مخاطبین مشارکت نمایند. وی همچنین از برگزاری اولین دوره آموزشی برای کارشناسان در روز شنبه 1401/04/18 خبر داد.

تغییرات لازم برای بهبود عملکرد وبگاه استعدادسنجی، در اولویت است

مهندس فرخی‌راد، در خصوص آخرین وضعیت اصلاح وبگاه استعدادسنجی بکوجا، گفت: جابجایی سایت انجام شده و علیرغم بروز مشکلاتی در جابجایی سرور، بحمدلله مشکلات برطرف شد و در حال اعمال تغییرات درخواستی در سامانه برای ارائه خدمت مطلوب تر به مردم هستیم.

در خاتمه جلسه، مهندس لطفی‌زاده به جمع‌بندی مباحث مطروحه پرداخت. وی با اشاره به جلسه آتی خود با خانم درخشان و استقرار قریب‌الوقوع وی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 19، ماموریت ایشان در شهرداری را ترویج استعدادسنجی و پرهیز از ورود به حوزه‌های تخصصی استعدادسنجی و مشاوره عنوان کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *