فروشگاه اینترنتی سرسرا بازار

به نام خدا

معرفی فروشگاه اینترنتی سرسرابازار


مهمترین دغدغه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) حمایت از تولیدکنندگان و کمک به آن ها برای افزایش کمی و کیفی تولید و حرکت به سوی مشاغل مولد و دارای ارزش افزوده بشتر در اقتصاد کشور می باشد و مهمترین دغدغه تولیدکنندگان فروش محصولات تولیدی به قیمت مناسب است.

بدین جهت بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی در تابستان سال 1399 تولید سامانه فروشگاه اینترنتی خود موسوم به سرسرابازار را در دستور کار قرار داد و موفق به فروش محصول تعدادی از برنج کاران استان مازندران که به عنوان پایلوت فعالیت های بکوجا انتخاب شده است گردید.




نماد سرسرابازار - فروشگاه اینترنتی سرسرابازار



با توجه به استقبال تولیدکنندگان از این فروشگاه، توسعه این سامانه در دستور کار قرار گرفت و امکان فروش مستقیم محصولات تولیدی از سوی  تولیدکنندگان توسط خود ایشان بر روی سامانه نیز فراهم شد و این امکان از اردیبهشت سال 1400 دراختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است.

در طرف مقابل، از مردم عزیز کشور نیز انتظار می رود تا به منظور حمایت هوشمندانه از تولید در کشور، اقدام به خرید کالاهای عرضه شده در این سامانه و معرفی آن به سایرین برای رونق فروش بدون واسطه در کشور شوند.



چکش بصری فروشگاه اینترنتی سرسرابازار





فروشگاه اینترنتی سرسرابازار شعار خود را "حمایت شایسته، آهسته و پیوسته" قرار داده و  بنا دارد تا در برنامه ای درازمدت و به صورت پیوسته از فروش محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان حمایت نماید.

نشانی فروشگاه اینترنتی سرسرابازار sarsarabazar.ir می باشد.

این فروشگاه در اینستاگرام نیز دارای صفحه ای به نشانی https://www.instagram.com/sarsarabazar/  می باشد.

همچنین این فروشگاه در محیط واتس آپ نیز دارای کانالی به نشانی  https://chat.whatsapp.com/FDHxxzU6pMn6mI66fFZOeL  می باشد.

تولید سامانه فروشگاه اینترنتی سرسرابازار توسط جوانان همین مرز و بوم و اداره این فروشگاه نیز توسط جوانان دانشجوی کارشناسی در رشته های مختلف انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *