اخبار بکوجا 1399.02.28

به نام خدا

1) ساعت 8:00 روز شنبه 1399/02/27 جلسه حضوری در ارتباط با " استعدادیابی" با حضور خانم ها فرشته لاله، پاپی، پیرحاجاتی و جلالی فر در ارتباط با نهایی نمودن آزمون استعدادیابی افراد رده سنی 19 تا 30 سال براساس نتایج آزمون های انجام شده تشکیل و نتایج زیر حاصل شد:

1-1)سوالات تکمیلی بخش ورزش تهیه و برای رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال مقادیر مربوطه نیز مشخص گردید.

2-1)جدول ترکیب نتایج آزمون های مختلف بررسی و جمع بندی آن انجام و لیکن قطعیت آن به اتمام بازنگری در سوالات آزمون ها موکول شد.

3-1) با توجه به نکات مطرح شده در جلسه، مقرر شد تا بازنگری نسبت به آزمون های هوش، حافظه، شخصیت و ازدواج در جلسه بعدی که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1399/02/31 برگزار خواهد شد صورت پذیرد و همکاران این آزمون ها را به دقت مورد بررسی قرار داده و پیشنهادات خود را در جلسه ارائه نمایند.

4-1برای سوالات آزمون رشته هنر نیز سرکار خانم پاپی با توجه به نکات مطروحه در جلسه، نسبت به بازنگری در آزمون اقدام و نتیجه را در جلسه بعد ارائه نمایند.

5-1) با توجه به اینکه سوالات مربوط به دانش در رشته های محدودی تهیه گردیده است، برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تهیه سوالات سایر رشته ها از سوی سرکار خانم پاپی تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.

6-1) با توجه به اینکه ویژگی های مشاغل محدودی تهیه گردیده است، برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تهیه ویژگی سایر مشاغل از سوی سرکار خانم پاپی تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.

2) مقاله " کرمانشاه و خراسان جنوبی، بد و خوب اشتغال در سال 1398 " از سوی سیدعلی لطفی زاده تهیه و بر روی سایت بارگذاری گردید.

3) ساعت 16 روز شنبه 1399/02/27 جلسه "رسانه" با حضور آقای احسان محبوبی برگزار گردید.

4) ساعت 18 روز شنبه 1399/02/27 جلسه هماهنگی تلفنی برای جمع بندی موضوع زباله سوزها در طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" با سرکار خانم مهندس غلامعلیان برگزار شد و مقرر شد تا ایشان جمع بندی نهایی درخصوص زباله سوز منتخب را با توجه به نمونه های داخلی و خارجی تا پایان هفته اعلام نمایند.


5) ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 1399/02/27 جلسه ای با حضور جناب آقای علی کیانی درخصوص "کمک به تحقق اهداف بکوجا" برگزار شد و بنا بر این شد تا برخی افراد صاحب نظر و خبره در حوزه تولید خودرو و نیز کشاورزی و مرتع داری و همچنین دوستانی که در حوزه فعالیت های جهادی تجربیات دارند معرفی گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *