اخبار بکوجا 1399.02.10

به نام خدا

  1. مقاله ای تحت عنوان "سهم استان ها از تولید محصولات زراعی" توسط سیدعلی لطفی زاده تهیه و بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.
  2. مقاله ای تحت عنوان "کدام استان ها نقش بیشتری در تولید محصولات زراعی دارند؟" از سوی سید علی لطفی زاده تهیه و بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.
  3. ارتباط مودم با خط تلفن ثابت توسط جناب آقای قاسمی برقرار شد و ارتباط اینترنتی مودم نیز در پایان وقت روز سه شنبه 1399/02/09 با پیگیری های موثر سرکار خانم مهندس لاله برقرار و ip valid استاتیک با شماره 46.225.123.225 در اختیار قرار گرفت.
  4. هماهنگی لازم با جناب آقای سرخی، نماینده محترم شرکت آی کن برای راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری بر روی ip valid استاتیک جهت دسترسی از طریق اینترنت به عمل آمد و مقرر شد روز چهارشنبه 10/02/1399 این راه اندازی صورت پذیرد.
  5. به منظور تهیه سامانه های آماده در حوزه بازار و استعدادیابی، پیگیری هایی از طرف سرکار خانم مهندس لاله انجام و در حوزه بازار سامانه ای خارج از سیستم WordPress شناسایی نگردید و در حوزه استعدادیابی هم هنوز سامانه آماده قابل عرضه شناسایی نشده و سایت های استعدادیابی هم، سامانه های خود را اختصاصی برای خود و غیر قابل فروش اعلام نموده اند.
  6. پیگیری لازم جهت ملاقات معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی برای استفاده از سامانه "پهنه بندی و مدیریت داده های کشاوزی" در راستای ایجاد سامانه بانک اطلاعات زیرساخت های کشور صورت پذیرفت تا انشاءالله برای اواخر هفته بعد ملاقات ایشان صورت پذیرد.
  7. جناب آقای کمیل روحانی طی تماس تلفنی آمادگی برای تولید سریال طنز "بازگشت فرید" با هدف تبیین مفاهیم اقتصادی بکوجا را اعلام نمودند و پیشنهاد دادند که موضوع با مسئولین سیما مطرح کردد که مقرر شد پیگیری و نتیجه را اعلام نمایند.
  8. با توجه به آماده شدن زیرساخت ها و امکان بهره برداری اینترنتی از اتوماسیون اداری بکوجا، هماهنگی لازم برای تشکیل جلسه هماهنگی و آغاز فعالیت پایلوت در استان مازندران با جناب آقای مهندس سلطانی به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *