شنبه- 11 بهمن 1399- سازوکار اجرای استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین رضا فرخی راد، جواد راد سعید، علیرضا میرزایی و آقایان یوسف شاه تیموری و محمدممهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز سه شنبه 1399/11/09 برای تعیین سازو کار اجرایی اسنعدادیابی  در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.



سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
علیرضا میرزایی

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
یوسف شاه تیموری
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
علیرضا میرزایی
آتنا عطارنیا



براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا هدف از برگزاری این نشست بررسی سازو کار اجرایی سامانه استعدادیابی بکوجا و نام نشان تجاری آن  با توجه به تشکیل دفتر استانی استعدادیابی بکوجا خبرداد.



براساس این گزارش مهندس فرخی راد اجرایی شدن مستقل سامانه استعدادیابی بکوجا را دارای مزیت ها و معایبی برشمرد. وی یکی از این معایب را ایجاد خلل در یکپارچگی سامانه بکوجا و همچنین تکرار شدن بخش های مختلفی از جمله قسمت ورود کاربران دانست.


وی راهکار جلوگیری از خلل در یکپارچگی  بکوجا را ریدایرکت کردن دامنه های مستقل به زیر دامنه هایی از بکوجا دانست. همچنین مهندس میرزایی با اشاره به احساس نیاز به استفاده از میکرو سرویس ها در آغاز فعالیت ها بکوجا به منظور حذف این خلل در یکپارچگی سامانه اشاره کرد، وی همچنین راهکار حفظ یکپارچگی را استفاده از سیستم های یکپارچه کننده دسترسی ها (sso) دانست.


براساس گزارش روابط عمومی بکوجا، سید علی لطفی زاده موسس بکوجا به عدم تاکید بر استفاده از  نام و نشان مستقل و یا استفاده از زیر دامنه های بکوجا و همچنین ادامه فرآیند استعدادیابی در جهت شکوفایی استعداد افراد به روش های مختلف از جمله مشاوره برای تصمیم گیری و یا آموزش در جهت به تعالی رسیدن استعدادهای افراد اشاره کرد که این فرایندها را نیازمند ارتباط بکوجا با موسسات آموزشی و آموزشی دانست و از حاضرین درخواست جمع بندی و تصمیم نهایی در سازوکار اجرایی استعدادیابی نمود.


در پاسخ به این درخواست موسس بکوجا، فرخی راد به راهکار مهندس میرزایی که طراحی یک صفحه هوشمندانه به عنوان صفحه اصلی بکوجا که در آن پروفیل کاربر و خدمات بکوجا معرفی شود اشاره کرد که کاربر بتواند از این صفحه به دیگر سامانه های بکوجا منتقل شود، تاکید کرد، در ادامه و تایید راهکار مهندس فرخی راد، مهندس راد سعید بر لزوم    single sign بودن تمام اجزا تاکید نمود.



به گزارش روابط عمومی بکوجا در انتهای جلسه خانم آتنا عطارنیا به ارائه گزارشی در خصوص تغییرات پروتوتایپ تولید شده در خصوص سامانه استعدادیابی پرداخت که براین اساس مقرر شد تا در جلسه ای دیگر در ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 1399/11/16 در دفتر مهندس فرخی راد به جمع بندی و تصمیم گیری نهایی در این خصوص پرداخته شود.




اخبار مرتبط:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *