سه شنبه-11شهریور1399-برندسازی و چگونگی گفتمان سازی اهداف بکوجا

به نام خدا

برندسازی:چگونگی گفتمان سازی اهداف بکوجا


در عمل دچار مشکل هستیم نه گفتمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، ششممین جلسه برندینگ بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، آقای علی کیانی مشاورسرمایه گذاری، آقای یوسف شاه تیموری مشاور برندسازی بکوجا، مهندس جواد رادسعید ،آقای محمدمهدی پیروزان مشاور مارکتینگ بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 16:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/06/11 برگزار شد.


همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری
همکار افتخاری بکوجا-جواد رادسعید
همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی
علی کیانی
محمدمهدی پیروزانی
یوسف شاه تیموری
جواد رادسعید
امیرحسین مینایی
علی کیانی
محمد مهدی پیروزان
 


در ابتدا مینایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی در کشاورزی برای جلوگیری از تولید بیش از نیاز پیاز در سال بعد تاکید نموده اند ولی همچنان کشور با این قبیل مشکلات در بخش کشاورزی مواجه است یعنی ظاهرا در عمل دچار مشکل هستیم نه در گفتمان.


راد سعید گفت هویت مستقل بکوجا باید مشخص شود و رسانه خبری بکوجا مستقیما بامسئولان مصاحبه نماید. همچنین در رابطه با دیده شدن بکوجا از انجام یک نمونه پایلوت در حوزه کشاورزی و با هدف افزایش بهروری در واحد سطح و کاهش مصرف آب و سخن گفت و افزایش بازدید از سایت بکوجا را نیازمند استفاده از تکنیک های سئو در سایت دانست.


در ادامه و با در نظر گرفتن نظرات حاضرین در جلسه نحوه گفتمان سازی اهداف بکوجا در موارد زیر به جمع بندی رسید:

1-برای تعامل با جامعه سایت مناسب نیست.
2- در حوزه دیجیتال مارکتینگ در شرایط کنونی استفاده از شبکه های اجتماعی و وایرال نمودن مطالب در این شبکه ها مانند اینستا گرام و توییتر مناسب است.
3- برای تعامل با جامعه راهی به جز استفاده از رسانه های موجود از جمله شبکه های اجتماعی مجازیُ شبکه های خبری- صدا و سیماو همچنین روزنامه ها وجود ندارد.
4- از پادکست های صوتی مقالات و اخبار در کنار مطالب نوشتاری استفاده شود.
5- یک شبکه خبری برای بکوجا داشته باشیم تا تمام محتویات آن با نظارت بکوجا منتشر شود.
6- یک صفحه فعال با محتوای جذاب برای مخاطب عام در اینستاگرام ایجاد شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *