دوشنبه-نهم تیرماه1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا

به نام خدا


1- پیرو جلسه روز چهارشنبه مورخ 1399/04/04 در ارتباط با "شبکه ملی-مردمی بکوجا"، جلسه ای با حضور آقای مهندس قدیم مسئول شبکه سازی بکوجا از ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ 1399/04/08 در دفتر بکوجا برگزار و مطالب زیر مطرح شد:
همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس محسن سلطانی

1-1) با توجه به شروع کار آزمایشی در یکی از روستاهای استان مازندران، طی تماس تلفنی با آقای مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در این استان، مقرر شد تا موضوع معرفی و آغاز به کار نمایندگان شهرستان های استان مازندران نیز در دستور کار قرار گیرد. بر این اساس با هماهنگی جناب آقای مهندس سلطانی، افراد زیر برای مدیریت برخی شهرستان های استان معرفی و انشاءالله جلسه توجیهی نیز از ساعت 10:30 روز سه شنبه مورخ 1399/04/10 در اداره جهاد کشاورزی قائم شهر برگزار خواهد شد:

• آقای مهندس سبطی نماینده در شهرستان بابل
• آقای مهندس زارع نماینده در شهرستان قائم شهر
• آقای مهندس رحیمی نماینده در شهرستان جویبار
• آقای مهندس خدادادی نماینده در شهرستان سوادکوه
همکار افتخاری بکوجا- آقای محمد تاروردی زاده

1-2) مقرر شد تا جناب آقای مهندس قدیم ارتباط تلفنی روزانه با آقایان مهندس سلطانی و محمد تاروردی زاده نمایندگان بکوجا در استان های مازندران و گیلان داشته باشند و موضوع تشکیل شبکه ملی-مردمی در این استان ها را پیگیری نمایند.

1-3) مقرر شد تا با عنایت به شکل گیری و معرفی سایت bekooja.com و ظرفیت این سایت برای معرفی اهداف و برنامه های بکوجا، موضوع شبکه سازی سینه ب ه سینه نیز در دستور کار جناب آقای مهندس قدیم قرار داشته باشد تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی و مردم محور به تدریج در بین مردم جا بیافتد.

1-4) موضوع توجه به ظرفیت هایی مدیریتی آتی در کشور و آشنایی و اعتقاد آنها به مبانی اقتصاد مقاوم وتاب آور و اقتصاد ملی موضوع دیگری بود که مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تا هماهنگی های لازم در این ارتباط از سوی جناب آقای مهندس قدیم صورت پذیرد.

1-5) پیگیری شکل گیری شبکه ملی-مردمی متنظر با ساختار اداری کشور و معرفی نمایندگان افتخاری بکوجا در هر استان و شهرستان و بخش و دهستان و روستا از موضوعات مهم دیگری بود که مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت بسیج و مساجد و چه بسا سازمان های جهاد کشاورزی در استان ها، اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس عقیل قدیم

1-6) استفاده از ظرفیت هنرمندان برای همکاری افتخاری و تهیه هدایایی همچون تابلو خط، نقاشی، عروسک سازی و سایر زمینه های هنری که می تواند هم ماهیت تبلیغ کار هنرمند و هم اعطای هدایا به همکاران افتخاری و تشویق آنها و درنتیجه زمینه سازی حمایت اقشار مختلف مردم از یکدیگر را به دنبال داشته باشد نیز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد جناب آقای مهندس قدیم این موضوع را نیز در دستور کار قرار دهند.

1-7) موضوع بازدید از استان همدان و آغاز فعالیت شبکه ملی-مردمی در این استان نیز از سوی حناب آقای مهندس قدیم پیشنهاد گردید و مقرر شد تا برنامه سفر به این استان تنظیم و انشاءالله ظرف یکی دوهفته آینده این سفر انجام گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *