اخبار بکوجا 1399.02.30

به نام خدا

همکار بکوجا- جناب آقای سید محمد سیف الله زاده

1) ساعت 9:00 روز دوشنبه 1399/02/29 جلسه حضوری در ارتباط با موضوع تصفیه آب و فاضلاب و نیز ایزولاسیون حرارتی جداره ها و بازشوها در طرح " خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" با حضور جناب آقای سیدمحمد سیف الله زاده برگزار و نتایج زیر حاصل شد:

1-1) موضوع دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب قابل تولید در ایران جمع بندی و مقرر شد تا رایزنی لازم برای نصب یک نمونه از آنها در پروژه نمونه (پایلوت) صورت پذیرد.

1-2) درخصوص ایزولاسیون بازشوها مقرر شد تا پیگیری لازم جهت دریافت نتایج تحقیق جناب آقای صادق پور در رابطه با روش کنترل تبادل حرارت از بازشوها در کشورهای توسعه یافته که به دلیل قیمت بالای انرژی حساسیت بیشتری در این ارتباط وجود دارد صورت پذیرد.

1-3) در ارتباط با استفاده از تجربیات و ارتباطات آقای مهندس قدیم در زمینه تجربیات داخلی در خصوص کنترل تبادل حرات از بازشوهای ساختمان، مقرر شد تا پیگیری لازم از سوی آقای سیف الله زاده صورت پذیرد.

1-4) با توجه به توضیحات جناب آقای سیف الله زاده مبنی بر مزایای فراوان استفاده از آیروژل در جداره بیرونی بازشوها به نحوی که در زمان تابش نور خورشید امکان بازبودن و دریافت انرژی گرمایی از خورشید در طول روز و بسته شدن جداره آیروژل در مقابل پنجره (از سمت خارج ساختمان) و انسداد کامل کلیه منافذ پنجره‌ها و انعکاس انرژی جذب شده در آیروژل به داخل ساختمان در هنگام شب، مقرر شد تا جزئیات اجرایی و قیمت تمام شده این نوع پوشش ها در صورت تولید انبوه از سوی آقای سیف الله زاده پیگیری و نتیجه در اولین فرصت ارائه گردد.

1-5) درخصوص جلب همکاری سایر دانشجویان و درگیر نمودن آنها با موضوعات متنوع بکوجا نیز مذاکراتی صورت گرفت.

1-6) درخصوص تشریح اهداف بکوجا در میان اطرافیان و جلب همکاری ایشان بویژه در موضوع شبکه ملی مردمی بکوجا و همکاری در ایجاد بانک های اطلاعاتی زیرساخت ها و منابع کشور مذاکرات صورت پذیرفت.

1-7) مقرر شد تا 8 ویدیوی کوتاه با موضوعات معرفی کلی بکوجا، معرفی استعدادیابی، معرفی مدل اقتصاد ایران، معرفی بانک های اطلاعاتی زیرساخت ها و منابع انسانی و مالی کشور، معرفی شبکه ملی مردمی بکوجا، معرفی سامانه بازار بکوجا، معرفی سامانه مدیریت تولید برمبنای تقاضا و حفظ تعادل بازار، معرفی مذل مشارکت در شکل گیری تولید، معرفی برنامه ارتقای بهره وری در بکوجا با همکاری آقایان سید محمد سیف الله زاده و سید محمدمهدی لطفی زاده تا پایان هفته جاری (01/03/1399) تهیه و بر روی سایت bekooja.com بارگذاری گردد.


همکار بکوجا- جناب آقای مهندس جواد رادسعید

2) ساعت 17:30 روز دوشنبه 1399/02/29 جلسه ویدیویی "تهیه سامانه رقومی بانک اطلاعات زیرساخت های تولید و منابع انسانی کشور" با حضور آقایان مهندس جواد رادسعید و دکتر ابراهیم امیدی برگزار گردید و پس از بررسی و تبادل نظر، جناب آقای دکتر امیدی موافقت کلی خود با واگذاری زیرساخت تولیدی مجموعه خود با ماهیت بستر GIS جهت درج اطلاعات مکانی واحدهای تولیدی (اعم از کشاورزی، دام پروری و صنعتی) و منابع انسانی کشور بدون دریافت هزینه اعلام نمودند و مقرر شد تا به منظور بررسی دقیق تر قابلیت های سامانه مذکور، جلسه ارائه سامانه در ساعت 16 روز سه شنبه 1399/03/06 به صورت حضوری در دفتر بکوجا برگزار گردد.

3) صفحه معرفی بکوجا در ویکی پدیا با همت سرکار خانم مهندس لاله بارگذاری شد.

4) ساعت 16:00 روز دوشنبه 1399/02/29 جلسه ای با حضور آقایان رحیمیان و تیموری برگزار گردید. در این جلسه ظرفیت موجود در رابطه با برندسازی و بازاریابی در مجموعه جناب آقای تیموری معرفی و مقرر شد تا برای آشنایی بیشتر و چگونگی بهره گیری از این ظرفیت در جهت تحقق اهداف بکوجا، جلسه دیگری برگزار گردد.

همکار بکوجا - جناب آقای مهندس غلامحسین رضایی

5) ساعت 18:00 روز دوشنبه 1399/02/29 جلسه ای با حضور آقای مهندس غلامحسین رضایی در ارتباط با ساختار قانونی بکوجا برگزار گردید. در این جلسه ضمن انعکاس اطلاعات و تجربیات گردآوری شده در این رابطه، جمع بندی اولیه ای صورت گرفت و مقرر شد تا ادامه بحث با محوریت نحوه شکل گیری هر فعالیت در قالب شخصیت حقوقی مستقل و یا زیرمجموعه شخصیت بکوجا مورد بررسی قرار گیرد. ضمنا با توجه به زمینه های موجود در جهت حمایت از کسب و کارهای خانگی، موضوع آغاز فعالیت سامانه بازار بکوجا با محوریت کسب و کارهای خانگی نیز مورد مذاکره قرار گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *