یکشنبه- 26 بهمن 1399- سازو کار اجرایی استعدادیابی بکوجا



به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین رضا فرخی راد، جواد راد سعید، سید محمد مهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز سه شنبه 1399/11/23 با محوریت  جمع بندی نحوه  اتصال سامانه استعدادیابی با سایت بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
آتنا عطارنیا



به موجب گزارش حاضر در ابتدای جلسه مهندس فرخی راد به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت سامانه استعدادیابی پرداخت و از پیشرفت قابل قبول FRONT END   این سامانه در دو حالت دسکتاپ و موبایل خبر داد که در حال حاضر در حال پیاده سازی FRONT END  و اتصال آن به  BACK END  سامانه استعدادیابی می باشند. وی همچنین تکمیل UI سایت استعدادیابی را مستلزم برگزاری جلسه ای حضوری ب برای نهایی نمودن آن دانست تا براساس آن چیدمان فعلی FRONT END   را بر UI نهایی شده قراردهند.

روابط عمومی بکوجا از تایید نهایی شدن نحوه اتصال سامانه استعدادیابی بکوجا به سایت بکوجا از ظریق لینک از صفحه اصلی بکوجا با عنوانن استعدادیابی بکوجا با موافقت مهندس فرخی راد و خانم آتنا عطارنیا خبرداد.

مهندس لطفی زاده موسس بکوجا، با اشاره به UI   پیشنهادی مهندس فرخی راد به عدم وجود صفحه ای در خصوص نمایش پاسخ آزمون های انجام شده توسط کاربران، صفحه مشاوره و صفحه ارائه دهنده لیست مراکز آموزشی مورد نیاز مخاطبان برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های آنها خبرداد.

UI پیشنهادی استعدادیابی در حالت دسکتاپ


UI استعدادیابی در حالت دسکتاپ


UI پیشنهادی استعدادیابی در حالت موبایل


UI استعدادیابی در حالت موبایل


فرخی راد در پاسخ به موضوع مطرح شده، جمع بندی این موضوع و نهایی شدن  UI  را به برگزاری جلسه مطرح شده موکول نمود و افزود تمام این تغییرات و همچنین افزودن صفحه پروفایل آزمون درUI   اعمال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بکوجا، مقرر شد جلسه ای از ساعت 13 روز شنبه  1399/11/25 در دفتر آقای مهندس فرخی راد با حضور خانم آتنا عطارنیا و حضور ویدویی آقای مهندس راد سعید و خانم زهرا هاشمی برگزار شود. همچنین به منظور تکمیل تیم برنامه نویسی بکوجا و بکارگیری جوانان مستعد در این حوزه، مقرر شد جلسه ای با حضور آقای سهیل محمدی و در جهت سنجش میزان توانمندی آقای سهیل محمدی در ساعت 12:30 همان روز  در دفتر آقای مهندس فرخی راد برگزار شود.

 

اخبار مرتبط:

 

 

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *