اخبار بکوجا 1399.02.15

به نام خدا

  1. جلسه بررسی "سایت bekooja.com، اتوماسیون اداری و سامانه بکوجا" از ساعت 18:00 روز یکشنبه 1399/02/14 و با حضور آقایان مهندس رادسعید، مهندس میرزایی، مهندس فرخی راد و خانم ها هاشمی و مهندس لاله و آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده به صورت ویدیویی برگزار شد. خلاصه نتایج جلسه به شرح زیر می باشد:

الف) سایت bekooja.com - اقدامات موردنیاز که در جلسه 1399/02/06 به شرح زیر مطرح گردیده بود انشاءالله تا روز پنجشنبه  اعمال خواهد شد.

  1. اضافه نمودن عنوان "همیاران" در بالای بخش اضافه شده جهت تبلیغ و معرفی سایت و فعالیت دیگران
  2. انجام کارهای تخصصی SEO
  3. اضافه کردن محلی برای ارائه ویدئو و متن معرفی سایت در صفحه اصلی
  4. اخبار از ردیف آخر به ردیف سوم و بعد از همیاران بکوجا منتقل شود
  5. اضافه نمودن لوگوی نقره ای ساماندهی محتوای فضای مجازی در قسمت پایین سایت.
  6. فراهم نمودن شرایط عضوگیری از طریق سایت bekooja.com

ب) اتوماسیون اداری

  1. ویدیوهای آموزشی مورد نیاز برای آموزش کاربران حداکثر تا روز دوشنبه 1399/02/15 بر روی سایت بارگذاری و یک نمونه نامه آزمایشی تولید و جریان کار آزمایش گردد.

ج) سامانه بکوجا

  1. نتیجه پیگیری های سرکار خانم لاله به آگاهی اعضاء جلسه رسید. همچنین مذاکراتی درخصوص استفاده از زیرساخت هایی همچون "باسلام" و "دیجی کالا" و "بروزرسان" و "ای پاساژ" هم مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین درخصوص بسته آماده استعدادیابی نیز مقرر شد جناب آقای مهندس رادسعید با یکی از دوستانی که در این رابطه فعالیت می کنند مذاکره و نتیجه را در جلسه روز پنجشنبه 1399/02/18 مطرح نمایند.
  2. نیازهای سامانه بازار اعم از گروه های مختلف تولیدکننده و تامین کننده و مشتریان و روابط آنها در شرایط مختلف به همراه فلوچارت گردش کار پس از ثبت سفارش تا تحویل کالا به مشتری در اختیار همکاران قرار گرفت و مقرر شد تا نظرات خود را تا پایان وقت روز سه شنبه 1399/02/16 ارسال نمایند. همچنین تصمیم گیری درخصوص استفاده از سامانه فروش "پرپروک" و مذاکره احتمالی با مجموعه مذکور به روز پنجشنبه 1399/02/18 موکول شد.
  3. مقرر شد تا فلودیاگرام های مربوط به بانک اطلاعاتی زیرساخت های کشاورزی و صنعت تا تاریخ 1399/02/16 و فلودیاگرام مربوط به بازار بکوجا تا روز پنجشنبه 1399/02/18 از سوی خانم هاشمی تهیه و ارائه گردد.
  4. با توجه به تماس هفته اخیر آقای مهندس شهران با آقای مهندس رادسعید و پیشنهاد سفارش تولید زیرسامانه های موردنیاز بکوجا توسط شرکت بهینه ایران، مقرر شد تا پیگیری های لازم از سوی آقای مهندس رادسعید به منظور برگزاری جلسه حضوری با آقای مهندس لطیفی مدیرعامل محترم شرکت بهینه ایران صورت پذیرد.

 

  1. نقطه نظرات جناب آقای دکتر ایزدی در ارتباط با طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفابه شرح زیر دریافت گردید:
  1. با توجه به تنوع اقلیمی کشور، امکان تعمیم یک الگو با یک ساختار مشابه بویژه از بعد تاسیسات امکان پذیر نیست.
  2. در فرایند طراحی با فن آوری پیش ساخته، باید از تنوع زیاد قطعات پرهیز کرد (بدلیل بالا رفتن هزینه ساخت)
  3. در بخش شهرسازی، از یکسو به استقرار این سکونتگاه ها خارج از محدوده شهری و روستایی اشاره شده تا با حذف خدمات و زیر ساخت هزینه پروژه کاهش پیدا کند ولی از سوی دیگر به طراحی شهرک های تیپ با ظرفیت های مختلف 50 تا 1000 واحد مسکونی اشاره شده که خود نیازمند زیرساخت ها و خدمات حداقل یک شهرک مسکونی است.
  4. در مکان یابی شهرک، مهمترین مولفه میزان تقاضا در شهر مادر و شناخت مخاطبین این برنامه است
  5. با توجه به پیشنهاد استقرار شهرک ها در خارج از محدوده شهری، با توجه به ممنوعیت برنامه ریزی برای سکونت در حریم، باید از ابزارها و فرصت های قانون شهرک سازی استفاده کرد.
  6. در بخش اقتصاد نیز باید از تبدیل این مراکز به شهرک های خوابگاهی بشدت پرهیز کرد.

 

  1. با توجه به فعال شدن قسمت "پروژه" در منوی اصلی سایت bekooja.com ، اولین گروه پروژه های در حال اجرا و تعریف شده شامل 8 پروژه زیر در سایت مذکور بارگذاری گردید:
  1. استعدادیابی گروه سنی 18 تا 30 سال
  2. خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا
  3. شرح خدمات جمع آوری اطلاعات تولید مواد موثره دارو در ایران و جهان
  4. تهیه مدل اقتصاد ایران
  5. خودکفایی در تولید 45 محصول کشاورزی با رعایت مصرف مجاز منابع آبی کشور
  6. تهیه بانک اطلاعات مراتع و واحدهای دامداری ایران و منطقه بندی پرورش و تعیین نوع گیاه و روش آبیاری و نگهداری مناسب مراتع و گوسفندان ایران براساس آخرین تجربیات ایران و جهان با هدف حفظ و بهبود محیط زیست و ارتقای بهره وری و کاهش قیمت تمام شده گوشت گوسفند
  7. تهیه بانک اطلاعاتی زیرساخت های کشاورزی و صنعتی کشور
  8. افزایش بازدهی محصول برنج در واحد سطح از 4.9 تن در هکتار به 7.25 تن در هکتار
  1. مقاله " آیا بازدهی بازار بورس واقعی است؟" توسط سید علی لطفی زاده تهیه و جهت اعلام نظر آقایان حیدری، خازنی و توکلانی برای ایشان ارسال گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *