اخبار بکوجا 1399.03.03


به نام خدا

1) جلسه "بررسی سایت bekooja.com، اتوماسیون اداری، سامانه های بکوجا" با حضور جنابان آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، رضا فرخی راد و سرکار خانم مهندس فرشته لاله و آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده از ساعت 14 روز پنجشنبه 1399/03/01 برگزار گردید که خلاصه مطالب مطرح شده به شرح زیر است:


1-1) کارهای انجام شده بر روی سایت
1-1-1) اضافه شدن alt برای عکس های گالری

1-2) کارهایی که بایستی بر روی سایت انجام شود
1-2-1) اضافه شدن alt به عکس هایی که دسترسی به آنها از طریق طراح سایت وجود دارد شامل عکس لوگوی بکوجا، عکس عناوینی مانند همیاران- ویدیوها- انیمیشن ها- موشن گرافی ها- تصاویر بالای شمارنده های بازدید از سایت و تعداد مقالات و ویدیوها و تصاویر، عکس پیش زمینه فوتر و پیش زمینه اسلایدر، عکس اخبار در صفحه اصلی، عکس مقالات در صفحه اصلی، عکس ویدیوها در صفحه اصلی، عکس انیمیشن ها و موشن گرافی ها در صفحه اصلی، عکس تبلیغ همیاران همانند دیرین دیرین و آی کن و برگچه و در مجموع کلیه تصاویر موجود در هر صفحه.
1-2-2) اضافه شدن alt به عکس های مربوط به عنوان مقالات در صفحه مقالات (قبل از ورود به صفحه متن مقاله) ونیز meta data به همین صفحه
1-2-3) در مقابل اخبار بکوجا می توان برای بهتر شدن نتیجه جستجو بجای تاریخ برخی عناوین کلیدی همانند استعدادیابی یا سامانه بکوجا و امثال آن را منظور و یا به آن اضافه نمود.
1-2-4) درج شماره تلفن ها به ترتیبی انجام شود که با کلیک بر روی آن امکان برقراری تماس و یا تهیه کپی از شماره بوجود آید.
1-2-5) تلاش برای ایجاد لینک سایت bekooja.com از برخی سایت های دیگر و ترجیحا پربیننده.
1-2-6) به کلمات کلیدی صفحه اول، "سیدعلی لطفی زاده" هم اضافه شود.
1-2-7) برای مقالات schima اضافه شود.
1-2-8) موانع موجود برای تعریف صفحه در ویکی پدیا برطرف گردد.
1-2-9) متاتگ توضیحات صفحه اصلی از 213 کاراکتر به 160 کاراکتر کاهش یابد.
1-2-10) در صفحه اصلی با اضافه نمودن عنوان "بکوجا، معرفی مشاغل مولد در اقتصاد ایران" در فوتر، این عبارت به عنوان h1 معرفی و عناوین مقالات موجود در صفحه اصلی به عنوان h2 معرفی شوند.
1-2-11) صفحه اختصاصی برای خطای 404 لحاظ شود.
1-2-12) متاتگ زبان سایت اضافه شود.
1-2-13) موضوع in line بررسی و حتی الامکان برطرف گردد.
1-2-14) موضوع optimize images در GTmetrix انجام تا خطاهای مربوطه برطرف گردد.
1-2-15) دو خطایی که بر روی فونت های IRANSansWeb.woff و IRANSansWeb_Bold.woff در قسمت های مختلف GTmetrix از جمله قسمت Waterfall وجود دارد برطرف گردد.

1-3) اتوماسیون اداری
متاسفانه علیرغم آماده بودن همه زیرساخت ها، آموزش و راه اندازی سامانه اتوماسیون هنوز انجام نشده و مقرر شد تا آقای مهندس رادسعید شخصا پیگیری و این موضوع را تا روز شنبه 1399/03/10 حل و فصل نمایند.


1-4) سامانه مدل اقتصاد ایران
با توجه به تهیه طرح گرافیکی مدل اقتصاد ایران و ارسال آن برای جناب آقای مهندس فرخی، مقرر شد تا موضوع تهیه سامانه مربوطه از سوی ایشان بررسی و اعلام نظر گردد.


1-5) سامانه بازار
با توجه به دریافت پیشنهاد فنی شرکت بهینه ایران در رابطه با این سامانه، مقرر شد تا جلسه ارائه نرم افزار توسط جناب آقای رادسعید هماهنگ و به دوستان اطلاع رسانی گردد.

1-6) سامانه استعدادیابی
با توجه به جلسه ویدیویی روز سه شنبه مورخ 1399/02/30 با جناب آقای رضا ملکی و ارسال نمونه مطالب مرتبط با استعدادیابی برای ایشان، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید پیگیر دریافت پیشنهاد ایشان باشند.



1-7) سامانه بانک اطلاعات زیرساخت های تولید
با توجه به پیش بینی جلسه ارائه نرم افزار توسط جناب آقای دکتر امیدی در روز سه شنبه مورخ 1399/03/06، تصمیم گیری در این رابطه به ارائه نرم افزار موکول گردید.


1-8) مقرر شد تا فلودیاگرام مربوط به بازار و تامین منابع بکوجا تا روز سه شنبه 1399/03/06 از سوی سرکار خانم هاشمی تهیه و ارائه گردد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *