شنبه-9اسفند1399-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا

پیرو جلسه روز سه شنبه مورخ 1399/12/05، جلسه ای در ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/12/07 با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی و خانم مهندس فرشته لاله  به بحث در حوزه وضعیت سیاسی و اقتصادی موجود کشور و جهان پرداخت شد در این بحث به موضوعاتی از جمله اعتماد به جوانان و به کار گیری جوانان در سمت های مختلف و مشارکت این جوانان توانمند در تصمیم گیری های کلان کشور اشاره شد. 


سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
فرشته لاله


راد سعید با اشاره به نبود امید در بین جوانان و جامعه، تلاش در جهت ایجاد پایبندی جوانان، تولید کنندگان و کارآفرینان در کشور و نقش آفرینی آنان در شکوفایی اقتصاد کشور را موثر دانست.

 

مهندس لطفی زاده، برنامه ریزی و شناسایی مصوبه های به وجود آورنده شرایط سخت تولید و پیشرفت کشور و تدوین قوانین و مصوبه های جایگزین با هدف رونق تولید کشور را لازمه ی شکوفایی اقتصادی کشور در دولت بعد دانست.

 

به موجب گزارش حاضر لطفی زاده تلاش در برقراری همسویی فکری در چند محور زیر را از اهداف و اقدامات بکوجا دانست:

  1. ثبات اقتصادی
  2. ثبات در روابط خارجی با هدف تسهیل واردات مواد اولیه و صادرات تولیدات داخلی
  3. تقویت قدرت مدیریت بخش خصوصی با هدف واگذاری امور به بخش خصوصی

 

 

مروری بر وضعیت سایت بکوجا

 

مهندس میرزایی با اشاره به جلسه ویدیویی روز سه شنبه مورخ 1399/12/05 پیشنهاد معرفی فردی در جهت طراحی UI   براساس طرح تایید شده قالب جدید سایت و یا اصلاح موارد اعلام شده در جلسه مذکور را ارائه نمود.

 وی همچنین ضمن اشاره به وجود صفحه پروژه ها در قالب موجود سایت و نبود این صفحه در قالب جدید ، از غیر فعال شدن این صفحه در صورت عدم طراحی این صفحات خبر داد.

لطفی زاده در تکمیل صحبت های مهندس میرزایی و با اشاره به عدم مشکل در استفاده از سایت با قالب فعلی، تنها مشکل قالب فعلی را نبود صفحه نظر سنجی برای ایجاد چالش و جذابیت برای مخاطبین دانست و از خانم لاله خواست تا کنترلی بر امکانات موجود در قالب  جدید بر اساس قالب فعلی سایت و نیاز های بکوجا انجام دهد تا بعد از تعویض قالب به مشکلی در خصوص نیازهای بکوجا بوجود نیاید.

 

روابط عمومی بکوجا، از پیشنهاد مهندس میرزایی مبنی بر برقراری ارتبط خود با طراح قالب سایت در جهت مدیریت زمان و انجام هرچه سریع تر اصلاحات و تویض قالب سایت خبرداد که براین اساس مقرر شد، خانم لاله ، مهندس قریشی را به مهندس میرزایی معرفی نمایند تا کار با مدیریت ایشان با سرعت و جدیت  بیشتری انجام شود.





اخبار مرتبط:

 

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *