دوشنبه-8دی ماه1399- سامانه های بکوجا

به نام خدا

سامانه های بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از ساعت 18:00 روزیکشنبه مورخ 1399/10/08 جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه های بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده، جواد رادسعید، رضا فرخی راد، محمدمهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی و مهندس فرشته لاله برگزار شد. به موجب این گزارش محور اصلی مذاکرات این جلسه،نحوه احراز هویت، زیر سیستم های استعدادیابی و مدل اقتصاد ایران گزارش شد.

سامانه مدل اقتصاد ایران

براساس این گزارش در ابتدای جلسه موسس بکوجا ضمن توضیحاتی در خصوص کلیات ضرورت راه اندازی سامانه مدل اقتصاد ایران به لزوم شتاب در راه اندازی این سامانه ها اشاره کرد. در این خصوص مقرر شد تا پایان هفته جاری برنامه زمان بندی راه اندازی سامانه مدل اقتصاد ایران توسط مهندس فرخی راد ارائه شود.


سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
فرشته لاله




سامانه  استعدادیابی

با توجه به معذوریت زمانی  افراد معرفی شده به مهندس فرخی راد برای تیم طراحی front-end سامانه مذکور مقرر شد تا مهندس فرخی راد شخصا برای انتخاب این تیم اقدام نمایند.

در همین راستا و براساس گزارش حاضر، فرایند طراحی back-end سامانه استعدادیابی از تاریخ  1399/10/08 آغاز خواهد شد.



سامانه فروشگاهی

محمدمهدی لطفی زاده، مسئول سامانه فروشگاهی بکوجا از اتمام اصلاحات مورد نیاز تا پایان روز 1399/10/08 خبرداد و به نیاز افزودن صفحه ای به عنوان صفحه اول سایت سرسرابازارقبل از ورود به صفحه order اشاره کرد که طرح گرافیکی آن تا تا پایان روز 1399/10/08 خواهد شد تا بر روی سایت بارگزاری شود.


احراز هویت یکپارچه در تمامی زیر سیستم ها

احراز هویت و نحوه ساماندهی و اطلاع رسانی مخاطبین سامانه اطلاعات مکانی بکوجا و دیگر سامانه های بکوجا در این جلسه مورد بحث و بررسی قرارگرفت و مقرر شد در جلسه ای دیگر و با توجه به مذاکرات مهندس رادسعید با دکتر امیدی مجددا پیگیری شود و تصمیم گیری شود.


بانک اطلاعاتی یکپارچه

به گزارش روابط عمومی بکوجا، ایجاد بانک اطلاعات یکپارچه مخاطبین بکوجا، امکان ارسال پیامک و روابط متقابل با آنها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد در مذاکره مهندس راد سعید و دکتر امیدی نحوه دریافت اطلاعات پایگاه داده سینام با سایر پایگاه داده ها  مورد مذاکره قرار گیرد و و با توجه به مشخص شدن این مهم، نحوه ارتباط و تکمیل پایگاه داده یکپارچه مورد تصمیم گیری قرار گیرد.


اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *