یکشنبه-15فروردین 1400-استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید و علیرضا میرزایی و حسین شریفی پور و خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز پنجشنبه 1400/01/12 با محوریت  زمان اجرای سامانه استعدادیابی بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.





سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا

سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
آتنا عطارنیا

 


در این نشست ویدیویی که در غیاب مهندس رضا فرخی راد و حضور مهندس عزیزیان طراح back-end سایت استعدادیابی برگزارشد، مهندس عزیزیان در پاسخ به درخواست گزارش از آخرین وضعیت سایت استعدادیابی توسط موسس بکوجا، ضمن اشاره به مشکل در محاسبات آزمون ها از انجام محاسبات و تحلیل آزمون ها با همکاری خانم لاله خبر داد . وی همچنین از طراحی پروفایل کاربری در این سایت خبرداد. مهندس عزیزیان با اشاره به داینامیک بودن برنامه نویسی این سایت به امکان افزودن و یا ویرایش در سوالات   آزمون موجود و تحلیل آزمون ها، همزمان با اجرای سایت خبرداد.

عزیزیان سازوکار اجرای استعدادیابی را با توجه به ایجاد فرم توسط پرسلاین این گونه تشریح نمود که پس از تکمیل آزمون توسط کاربر، درخواستی توسط api پرسلاین ارسال به سایت استعدادیابی ارسال می شود که فرآیند تحلیل و محاسبه در این مرحله انجام و نتیجه آزمون به کاربر در پنل کاربری خود نمایش داده می شود.

طراح back-end  سایت استعدادیابی از امکان مجدد هر آزمون برای کاربر خبر داد و همچنین به پیش بینی حذف پرسلاین و امکان برنامه نویسی زیر ساخت ایجاد فرم در سامانه اشاره نمود.

 

براساس روابط عمومی بکوجا، موسس بکوجا درخواست گزارشی از آخرین وضعیت آزمون دیسک را مطرح نمود.مهندس عزیزیان در پاسخ به ایشان از عدم اطلاع خود از این ازمون خبرداد،  براین اساس مقرر شد این آزمون نیز به آزمون ها افزوده شود.


به موجب این گزارش مقرر شد جلسه دیگری با حضور مهندس فرخی ضمن رونمایی از سایت استعدادیابی برگزار شود.



اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *