یکشنبه-28دی ماه1399-هماهنگی بیشتر برای شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران

به نام خدا

هماهنگی بیشتر برای شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری جلسه ویدیویی باحضور سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و خانم مهندس زاده موسی جانشین مدیر شبکه سازی بکوجا در بعد از ظهر روز جمعه 1399/10/26 خبر داد.


سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی

همکار افتخاری بکوجا- مهندس لیلا زاده موسی

سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
لیلا زاده موسی



براساس این گزارش، در این جلسه آخرین وضعیت شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران مورد بررسی قرار گرفت و درخصوص تکمیل هر چه سریع تر این شبکه تصمیماتی اتخاذ شد.


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از نهایی شدن نمایندگان بکوجا در 21 شهرستان استان مازندران تا پایان دیما خبر داد و افزود تا کنون برای 20 شهرستان نماینده انتخاب و تنها شهرستان فاقد نماینده در استان، شهرستان سیمرغ می باشد.

همچنین از 57 بخش تابعه شهرستان های استان مازندران، برای 30 بخش نماینده مشخص و معرفی گردیده و در نظر است تا نیمه بهمن 1399 نمایندگان سایر بخش ها نیز معرفی گردند.

این گزارش اضافه می کند که از مجموع 131 دهستان در استان مازندران، تاکنون نمایندگان بکوجا در 7 دهستان معرفی گردیده اند و برنامه بکوجا این است که تا پایان بهمن 1399، نمایندگان کلیه دهستان ها نیز معرفی گردند.

حاضرین در جلسه از دشواری کار در انتخاب نمایندگان روستا سخن گفتند و یا اشاره به اینکه تاکنون تنها برای 8 روستا از مجموع 3387 روستای فعال در استان، نماینده معرفی گردیده است، اظهار امیدواری نمودند که تا پایان بهمن ماه سال جاری برای 100 روستا و تا پایان سال 1399 برای 300 روستا و تا پایان بهار 1400 برای کلیه روستاها نماینده معرفی و مراحل برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات تولیدکنندگان در این روستاها آغاز گردد.

این گزارش می افزاید که در این جلسه مقرر شد تا نماینده بکوجا در استان با هماهنگی نمایندگان دهستان هایی که برای برخی روستاهای زیرمجموعه خود نماینده معرفی نموده اند، از این روستاها بازدید و ضمن ملاقات نمایندگان بکوجا در روستاها، از نزدیک در جریان عملکرد آنان قرار گیرد.

آخرین وضعیت معرفی نمایندگان بکوجا در استان مازندران به شرح زیر است:


نمایندگان بکوجا در آمل استان مازندران


نمایندگان بکوجا در بابل استان مازندران

نمایندگان بکوجا در بابلسر استان مازندران



نمایندگان بکوجا در بهشهر- تنکابن استان مازندراننمایندگان بکوجا در جویبار چالوس رامسر ساری استان مازندراننمایندگان بکوجا در سوادکوه سیمرغ عباس اباد فریدونکنارقائمشهر کلاردشت استان مازندران



نمایندگان بکوجا در گلوگاه میادرود نکا محمود آباد استان مازندران


نمایندگان بکوجا در نور استان مازندران



نمایندگان بکوجا در نوشهر استان مازندران



 -اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *