دوشنبه -24شهریور1399- شبکه ملی-مردمی بکوجا - استان مازندران - شهرستان بابلسر

به نام خدا

شبکه ملی-مردمی بکوجا - استان مازندران - شهرستان بابلسر

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی) از کنفرانس تلفنی سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا با مهندس عقیل قدیم مسئول شبکه سازی بکوجا و مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و مهندس شجاع الله ولی تبار نماینده بکوجا در شهرستان بابلسر از ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1399/06/23 خبر داد.

محسن سلطانی- سیدعلی لطفی زاده- عقیل قدیم-شجاع الله ولی تبار

براساس این گزارش جناب مهندس سیدعلی لطفی زاده ازآقای مهندس ولی تبار نماینده آستان قدس در شهرستان بابلسر در راستای تلاش روز افزون ایشان در خصوص کمک رسانی به شبکه ملی مردمی بکوجا کمال تشکر و قدر دانی را به عمل آورد.


مهندس لطفی زاده(موسس بکوجا) از جناب ولی تبار جهاد گر قدیمی در خصوص اقدامات در جهت فروش محصول برنج در شهرستان بابلسر در مدت زمان راه اندازی سامانه فروش اینترنتی سرسرا به نشانی اینترنتی sar-sara.ir اظهار امیدواری کرد.


بر اساس جلسه ای که امروز برگزار شد نماینده بابلسر در بکوجا به معرفی نماینده های بکوجا در بخش های شهرستان بابلسر پرداخت.


نماینده های بخش های شهرستان بابلسر در شبکه ملی-مردمی بکوجا:
1-آقای سیدعیسی جهانی نماینده بکوجا در بخش بهنمیر
2- جناب مهندس قاسم پور محمد جان نماینده بکوجا در بخش مرکزی
3- حجت الاسلام میثم سیدی نماینده بکوجا در بخش رودبست


در خاتمه این جلسه مقرر شد نمایندگان بخش ها طی جلسه ای که در روز چهارشنبه مورخ 1399/06/26 در ساعت 15-14 به صورت حضوری ویدئویی برگزار می شود هر یک از این سه نماینده اشخاصی را برای نمایندگی در دهستان های بخش های خود معرفی نمایند.


لازم به ذکر است با توجه به جلسه قبل که در مورخ 1399/05/27 برگزار شد هماهنگی های لازم برای نشست فی مابین آقای مهندس محسن سلطانی و آقای دکتر محمد اسماعیل امام زاده با هدف استفاده از ظرفیت خادم یاران در استان مازندران و همچنین نشستی با همین منظور فی ما بین آقایان مهندس عقیل قدیم و دکتر سید رضا فاطمی امین مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی توسط آقایان عقیل و سلطانی در جلسه بعدانجام شود.


(3) بخش و (6) دهستان و (64) روستای تابعه شهرستان بابلسر- استان مازندران(سرشماری نفوس و مسکن سال 1395)


بکوجا: روستاها، دهیتان ها و بخش های شهرستان بابلسر استان مازندران


 -اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *