جمعه-15 اسفند1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا- استان مازندران

به نام خدا

شبکه ملی-مردمی بکوجا- استان مازندران


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری جلسه هماهنگی شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران خبر داد.
براساس این گزارش، این جلسه با حضور سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، عقیل قدیم، مسئول شبکه سازی بکوجا، لیلا زاده موسی جانشین مسئول شبکه سازی بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و فرشته لاله مسئول سامانه های بکوجا و به صورت تصویری از ساعت 15:30 روز چهارشنبه 1399/12/13 برگزار شد.



سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی
همکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیم
لیلا زاده موسی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
عقیل قدیم
لیلا زاده موسی
فرشته لاله


موسس بکوجا، ضم اشاره به جلسه برگزار شده روز یکشنبه مورخ 1399/12/10 در جهاد کشاورزی استان مازندران، جلسه تشکیل شده را با محوریت تصمیم گیری در تجدید نظر در نحوه شبکه سسازی با توجه به جلسه روز گذشته در مازندران از جمله موراد زیر عنوان نمود:

 در ابتدای جلسه و در پاسخ به درخواست گزارش موسس بکوجا در خصوص جلسه تلفنی با خانم لیلی احمدی گفت: در صحبت تلفنی با خانم احمدی ایشان اعلام کردند مسئول کارآفرینی هلال احمر در کل کشور هستند و اگر همکاری ایشان با بکوجا در استان مازندران عملکرد موفقی داشته باشد، می توانند از ظرفیت هلال احمر در کل کشور برای این منظور استفاده کنند. بر اساس این ارتباط تلفنی مقرر شد خانم احمدی در روز دوشنبه مورخ 1399/12/18 جلسه ای با حضور 10 نفر از نمایندگان هلال احمر در روستاهای ساری استان مازندران و آقای مهندس سلطانی برگزار شود لذا پیسنهاد جمع بندی بعد از این نشست را عنوان نمود.

 

خانم زاده موسی استفاده از ظرفیت گروه هایی که تشکیلات خود را ایجاد نموده اند، اگر مشکلی در مسیر ایجاد نکند خیلی پاره ساز می باشد. از پیشنهاد مهندس قدیم در خصوص معرفی افراد موفق به سایر تولیدکنندگان استقبال می کنم ولی بایستی به ترتیبی که جذابیت حداکثری داشته باشد به دیگران معرفی شدند.

 

به موجب گزارش  روابط عمومی بکوجا، مهندس قدیم بااشاره ایجاد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف از جمله بسیج، جهاد، ائمه جمعه و کمیته امداد و استفاده از ظرفیت این نهاد ها، اصل کار شبکه سازی ملی مردمی بکوجا را همین فعالیت های مهندس سلطانی در استان مازندران دانست و افزود تا شکل گیری شبکه ملی مردمی بکوجا، میتوان از ظرفیت شبکه سازی سایر ارگان ها و نهادها و نیز افراد موفق شناسایی شده استفاده نمود.

 

موسس بکوجا در تکمیل صحبت های حاضرین در جلسه افزود: هر سه روش بایستی دنبال شود ( شبکه اختصاصی بکوجا، استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها، استفاده از ظرفیت مشاغل و افراد موفق با توان شبکه شدن) ولی احتمال نمی رود که اینها اهداف بکوجا در ارتتباط با تولیدکنندگان را محقق نماید، لذا اگر بتوانیم به ترتیبی منافع افراد را تامین کنیم در اینصورت می توان به نتیجه کار امید داشت.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، مهندس قدیم در پاسخ به موسس بکوجا در خصوص تامین منافع افراد گفت، در تفاهم نامه ها پیش بینی استفاده از ظرفیت کمک ها و تسهیلات مورد نظر کمیته امداد به روستاییان و ... را در نظر گرفته شده است و این می تواند موجب ترغیب افراد به همکاری شود.

 

تعریف ویژگی برای نمایندگان و انتخاب فردی که حتما دارای ویژگی شاخص می باشند.

موسس بکوجا با اشاره به تعریف ویژگی برای نمایندگان و انتخاب فردی که حتما دارای ویژگی شاخص می باشند افزود به طور مثال دکتر عرفانی برای محور دانش و فناوری بکوجا در حوزه برنج و بسیج امکانات موسسه تحقیقات برنج در جهت پیشبرد اهداف بکوجا مناسب است.

مهندس قدیم، انتشار اخبار مربوط به اقدامات کلان کشوری بکوجا از جمله تدوین برنامه های دولت بعدی و کمیسیون های مجلس و طرح تحول اقتصادی و همچنین مانور بر روی تفاهم نامه ها از بعد خبری و تبلیغی را در امر شناخت بکوجا و دیده شدن آن مثمر ثمر باشد.

 

براساس گزارش روابط عمومی بکوجا، تصمیمات گرفته شده در این جلسه مطابق موارد زیر خواهد بود:

  1. تدوین چارچوب برای انتخاب نماینده توسط خانم زاده موسس تهیه شود.
  2. ارتباط با همه ارکان ها و نهادهای فعال در حوزه کارآفرینی و حمایت از اقتصاد مردمی دنبال شود.
  3. تفاهم نامه های همکاری با نهادهای مختلف تنظیم شود.
  4. عضویت هر فردی مجموعه بکوجا بلامانع خواهد بود.
  5. افراد پیشرو در کارهای تولید فناورانه شناسایی و مورد حمایت و مورد معرفی برای الگو قرار گرفتن، معرفی شود.
  6. درج اخبار تمام نشست ها حتی به صورت تیتر وار توسط خانم لاله انجام شود.


 -اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *