شنبه- چهارم مردادماه1399-زیر ساخت فنی بازار بکوجا

به نام خدا

زیر ساخت فنی بازار بکوجا


همکار افتخاری بکوجا- مهندس فرخی راد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، بر اساس هماهنگی از قبل صورت گرفته جلسه بررسی فنی زیرساخت، در محل شرکت «داده پردازی احداث» با حضور جناب آقای فرخی راد مدیر عامل شرکت مذکور، جناب آقای رادسعید و سرکار خانم هاشمی، در روز پنجشنبه مورخ 1399/05/02، ساعت 11:00 صبح برگزار گردید. در جلسه مذکور، زیرساخت فنی و سامانه فروش ایجاد شده توسط شرکت مذکور برای مجموعه پرپروک، ارائه شد و در ادامه میزان تطابق ظرفیت های موجود آن با نیازها و درخواست های مجموعه بکوجا، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در نهایت جلسه مذکور، پس از دو ساعت و سی دقیقه به صورت زیر جمع بندی گردید:

1- زیرساخت ایجاد شده، منطبق با فناوری روز بوده و تطابق زیادی با نیازها و بستر فنی مورد نیاز بکوجا دارد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس جواد رادسعید

2- حوزه فروش سامانه مذکور، به منظور پوشش نیاز سامانه فروش بکوجا نیازمند تغییرات احتمالا زیادی می باشد و در این خصوص لازم است مدیر اجرایی بازار بکوجا، بررسی لازم را انجام و نیازهای مورد نظر را مدون و تغییرات درخواستی را اعلام نماید.

3- جلسه ای با مدیران مجموعه پرپروک برای انجام توافق و عقد تفاهم نامه اجرایی برای بهره برداری از زیرساخت و همچنین سامانه فروش، توسط بکوجا هماهنگ گردد.

4- بررسی سایر سامانه های بکوجا و اتخاذ تصمیم لازم برای تولید هر یک از سامانه های بکوجا، در تطابق با زیرساخت مورد اشاره انجام و در صورت لزوم تهیه RFP صورت پذیرد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *